اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری امام محمد باقر(ع) ساری:

ژانر مقاومت در سینمای ایران مظلوم است

خبرگزاری فارس: مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری امام محمد باقر(ع) ساری گفت: در سینمای ایران جنایات غیرانسانی صهیونیست‌ها کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

ژانر مقاومت در سینمای ایران مظلوم است
عباس مهدوی در حاشیه اکران فیلم شکارچی شنبه در سینما سپهر ساری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری بیان داشت: تعداد فیلم‌هایی که در سینمای ایران، صهیونیسم جهانی و رفتارهای جنگ‌طلبانه دولت غاصب اسرائیل را دستمایه خود قرارداد بسیار انگشت‌شمار است و این وادی در سینمای ما مظلوم واقع شده است.
مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری امام محمد باقر(ع) شهرک فرهنگیان ساری تصریح کرد: فیلم ماندگار بازمانده ساخته مرحوم سیف الله داد را می‌توان تنها اثر برجسته ژانر مقاومت نامید که از ساختار حرفه‌ای و منسجمی برخوردار است.
وی اظهار داشت: بازمانده این مدعا را به اثبات رساند که اگر فیلم‌های خوش ساخت و جذابی در این ژانر تولید شود، مخاطبان نیز با آن ارتباط گسترده‌ای برقرار خواهند کرد.
مهدوی به اهمیت ویژه‌ای که صهیونیست‌ها برای بهره‌گیری از هنر، صنعت، سینما و رسانه قائلند اشاره کرد و خاطرنشان کرد: هالیوود به عنوان پیشتاز تولید و عرضه فیلم در جهان تحت مدیریت راهبردی یهودیان صهیونیست قرار داد که زیر پوشش هنر هفتم اهداف خود را به افکار عمومی تزریق می‌کنند.
این مدیر مسئول افزود: در کشور ما حمایت‌های لازم برای تولید آثار فاخر و تاثیرگذار در سینمایی در زمینه افشای ماهیت صهیونیست‌ها انجام نمی‌گیرد.
وی به وقایعی نظیر جنگ 33 روزه و مقاومت مردم غزه برای تولید فیلم‌های سینمایی اشاره کرد و گفت: می‌توان فارغ از شعارزدگی، سطحی‌نگری  و حمایت‌های مالی لازم آثار جذاب و پرمخاطبی را با موضوع مقاومت تولید و بر مخاطبان داخلی و خارجی عرضه کرد.
این کارشناس فرهنگی درباره اکران فیلم شکارچی شنبه که از سوی کانون فرهنگی و هنری امام محمد باقر(ع) ساری انجام گرفت، تصریح کرد: قصدمان حمایت از این فیلم بود تا تلاش‌های دست‌اندرکاران آن را ارج نهاده شود.
مهدوی در ادامه گفت: شکارچی شنبه در صورت اعمال برخی از مؤلفه‌ها در فیلم‌نامه می‌توانست با طیف وسیع‌تری از مخاطبان ارتباط برقرار کند .
مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری امام محمد باقر(ع) ساری گفت: فیلم تاثیرگذارترین هنر برای ارتباط با مردم است که کانون فرهنگی و هنری مساجد باید از سایر عرصه‌ها از آن برای جلب و جذب نوجوانان و جوانان بهره گیرند.
انتهای پیام/
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول