اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نور:

فضای انتخاباتی نباید به سمت فتنه 88 سوق داده شود

خبرگزاری فارس: فرماندار نور با اشاره به نزدیک شدن زمان ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات مجلس گفت: عده‌ای در صدد هستند تا دوباره فضای انتخابات را به سمت فتنه 88 سوق دهند که باید هوشیار بود.

فضای انتخاباتی نباید به سمت فتنه 88 سوق داده شود
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، عبدالقدیر مشایخی صبح امروز در نشست هماهنگی برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان نور بیان داشت: این افراد در صدد هستند با احیای فتنه، فضای کشور را به سمت فضای سال 88 سوق دهند.
وی یکی از شگردهای این بخش را زیر سئوال بردن انتخابات دانست و اضافه کرد: زیر سئوال بردن انتخابات در دستور کار دشمنان داخلی و خارجی انقلاب اسلامی قرار دارد.
مشایخی با اشاره به اینکه هر چه به انتخابات نهم مجلس نزدیک می‌شویم، این مسائل در کشور از سوی دشمنان تقویت می‌شود، تصریح کرد: تنها وظیفه برگزار کنندگان و دلسوزان نظام باید فراهم کردن شرایط حضور حداکثری باشد.
این مسئول با بیان اینکه همیشه غرب نسبت به انتخابات ایران حساس بوده، تصریح کرد: در طول 30 سال انقلاب اسلامی منافع استعماری آنان به خطر افتاده و دشمنان از هر فرصتی برای ضربه زدن به کشور استفاده می‌کند.
فرماندار نور با اشاره به اینکه به طور متوسط در ایران هر سال یک انتخابات برگزار می‌شود، اضافه کرد: دشمنان سعی می‌کنند با نفوذ در جریان‌ انتخابات به انقلاب ضربه وارد کنند و از این راه دخالت خودشان را نشان دهند.
وی با تاکید بر اینکه مسئولان و کارکنان دولت باید موضوع ممنوع بودن تبلیغات در ادارات به ویژه تبلیغات زودهنگام را مد نظر داشته باشند، گفت: استفاده از امکانات دولتی برای انتخابات ممنوع است.
مشایخی از شوراهای اسلامی و دهیاران نیز خواست تا با رعایت بی‌طرفی زمینه حضور حداکثری را فراهم کنند.
فرماندار نور حضور حداکثری مردم در انتخابات را موجب خنثی شدن تلاش‌ها و حرکات دشمنان دانست و اذعان داشت: با توجه به حساسیت این انتخابات همه دلسوزان نظام باید تلاش کنند تا حضور حداکثری پای صندوق‌های رای فراهم شود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول