اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات گلستان خبر داد:

حضور 120 کاندیدای احتمالی برای انتخابات مجلس گلستان

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات استان گلستان از حضور 120 کاندیدای احتمالی برای رقابت در عرصه انتخابات مجلس نهم خبر داد.

حضور 120 کاندیدای احتمالی برای انتخابات مجلس گلستان
علیرضا جمشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از گرگان اظهار داشت: در استان گلستان کمتر از 10 درصد در مشاغل دولتی برای نامزدی این دوره از مجلس استعفا دادند.
وی از مشارکت گلستان در دو مانور فرضی انتخابات خبر داد و تصریح کرد: دلیل برقراری این ارتباط مهم برای ارزیابی و آمادی استان‌ها در حوزه‌های انتخابیه است که خوشبختانه استان گلستان در هر دو سطح توانسته رتبه عالی دریافت کند.
رئیس ستاد انتخابات گلستان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت انتخابات بیان داشت: انتخابات در کشور یک حرکت نمایشی نیست، پایه نظام همین انتخابات است لذا مردم‎سالاری دینی با حرف محقق نمی‎شود بلکه با شرکت مردم، اراده مردم، ارتباط فکری، عقلانی و عاطفی آنها با تحولات کشور رقم می‎خورد.
جمشیدی مردم‎سالاری دینی را عامل پایداری این نظام دانست و متذکر شد: در طول 33 انقلاب چیزی که سبب شد از نهیب مستکبران نهراسیم و جوانان این کشور در میدان‎های گوناگون از خود اخلاص نشان‌دهنده ناشی از مردم‎سالاری دینی بوده است که باید این مهم را قدر بدانیم.
وی با بیان اینکه نظام سلطه علاقمند به مخدوش کردن انتخابات است، یادآور شد: بررسی کنید و ببینید که نظام سلطه در کدام دوره بر علیه انتخابات کشور ما توطئه نکرده باشد، تبلیغ و تخریب را در پیش نگیرد لذا مردم ما باید هوشیار باشند که نظام سلطه در زمان‎های مختلف علیه انتخابات وارد می‎شود.
رئیس ستاد انتخابات گلستان در ادامه افزود: نظام سلطه، فتنه 88 را تجربه کرده و به دنبال این است که چرا نتوانست با نقشه‎های پیش‎بینی شده‌اش به نتیجه برسد و امروز در این تفکر است که خلاء‎ها را جبران و با تمام قوت دسیسه‎اش را مدیریت کند که به لطف خدا بصیرت، اخلاص و عمل به اندازه و به هنگام ملت ایران همه توطئه‎ها را خنثی می‎کند.
وی با اشاره به اینکه آراء مردم زمینه توسعه سیاسی و اقتصادی را فراهم می‎آورد، بیان داشت: دشمنان علاقمند به توسعه این نظام نیستند و می‎خواهند امید به آینده را مخدوش کنند از طرفی آراء مردم سبب می‎شود امید و اعتمادشان نسبت به مسئولان و خدمتگذاران افزایش یابد.
رئیس ستاد انتخابات گلستان خاطرنشان کرد: نظام اسلامی مبتنی بر آراء مردم است چنانچه ایفای نقش مردم و حضورشان در تمامی صحنه‎ها سبب شده تا کشور ایران در سطح بین‎المللی بدرخشد چنانکه نظام دینی ما، با اقتدار جامعه را مدیریت می‎کند و در مقابل بیگانگان، زیاده‎خواهان و مستکبران همچنان استوار ایستاده است.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول