اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

انتخابات باید منجر به وحدت ملی شود

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: انتخابات باید منجر به انسجام و وحدت ملی شده و رفاقت‌ها را بالا ببرد.

انتخابات باید منجر به وحدت ملی شود
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار شامگاه شنبه در دیدار اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اظهار داشت: وسعت و دامنه امر به معروف و نهی از منکر بسیار گسترده است و یکی از اموری که در شرایط کنونی بیشتر باید به آن توجه شود، شیوه تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی است.
وی بیان کرد: انتخابات باید منجر به انسجام و وحدت ملی شده و رفاقت‌ها و محبت‌ها را بالا ببرد.
نجار بالا بردن آستانه تحمل را از مسائل مهم در اجرای به امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد و افزود: اما بداخلاقی‌ها در جریان انتخابات زیاد است که چهره خوبی را ارائه نمی‌دهد.
وی تصریح کرد: با توجه به نزدیکی انتخابات مجلس شورای اسلامی،‌ ستاد امر به معروف و نهی از منکر باید ساز و کاری را فراهم و این مسائل را متعادل‌تر کند.
نجار بیان کرد: یکی از موارد اساسی در اجرای فریضتین، عامل به عمل بودن فرد است، کسی که خود را در این راه قرار داده باید با عمل، امر به معروف و نهی از منکر را نشان دهد.
محمد سلطان‌زاده دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان نیز در این دیدار اظهار داشت: هدف فعالیت‌های ستاد، ایجاد فرهنگ امر و نهی با شیوه عالمانه و عادلانه از طریق تذکر لسانی است.
وی بیان کرد: آمران به معروف و ناهیان از منکر قبل از آنکه این فرائض را گوشزد کنند، باید مصداقی از آن باشند.
سلطان‌زاده با اشاره به راه‌اندازی اتاق فکر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در استان کرمان گفت: در این اتاق سعی می‌شود تا با استفاده از حمایت اندیشه و فکر بتوانیم برنامه‌های عمیق و اساسی را تعریف کنیم.
وی همچنین با اشاره به فعالیت‌ معاونت‌های مختلف ستاد امر به معروف در استان کرمان افزود: معاونت فرهنگی و شوراها و هسته‌های تذکر لسانی زیرمجموعه آن، پیاده‌نظام‌های ستاد برای تحقق منویات رهبری در این زمینه هستند.
سلطان‌زاده تصریح کرد: معاونت فرهنگی به عنوان پرچمدار فرهنگ در امر به معروف و نهی از منکر باید مورد حمایت بیشتری قرار گیرد تا با فعال‌تر شدن آن، شوراها و هسته‌های لسانی فعال‌تری داشته باشیم.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول