اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانداری بوکان خبر داد:

تشکیل کمیته پنجگانه برای برگزاری انتخابات در بوکان

خبرگزاری فارس: فرمانداری بوکان گفت: برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات، کمیته پنجگانه انتخابات در بوکان تشکیل شده است.

تشکیل کمیته پنجگانه برای برگزاری انتخابات در بوکان
حسن عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوکان اظهار داشت: تمام مسئولان ادارات سطح شهرستان با آماده سازی ماشین‌آلات، سازماندهی کارکنان و تجهیزات مورد نیاز، برنامه‌ریزی لازم را برای مشارکت در برگزاری هر چه بهتر انتخابات انجام دهند تا انتخاباتی در شأن مردم فهیم این شهرستان و با حضور حداکثری مردم برگزار شود.
وی از تشکیل کمیته پنج گانه انتخابات شامل کمیته فناوری اطلاعات، کمیته حقوقی و آموزش، کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی، کمیته امنیتی و انتظامی و کمیته پشتیبانی برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات خبر داد.
این مسئول افزود: تمام ساز و کارهای لازم برای برگزار کردن انتخابات به صورت رایانه‌ای آماده شده و این شهرستان آماده برپایی این امر خطیر و مسئولیت سنگین است.
عباسی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دشمنان انقلاب زمینه‌سازی برای کمرنگ کردن میزان مشارکت مردم در انتخابات با انجام تبلیغات منفی و سیاه نمایی در سطح جامعه است، تصریح کرد: مردم و مسئولان باید با همراهی و همدلی با یکدیگر اهداف و برنامه‌های دشمنان را خنثی کنند.
وی ادامه داد: ملت ایران باید هوشیار باشند و با حضور حداکثری خود در این انتخابات توطئه‌های دشمنان نظام اسلامی ایران را بر هم بزنند.
این مسئول گفت: شرکت در انتخابات یک وظیفه قانونی و شرعی محسوب می‌شود و اقشار مختلف جامعه باید در این روز به یاد ماندنی با حاضر شدن در پای صندوق‌های رأی‌ نسبت به انتخاب فرد مورد نظر خود اقدام کنند.
فرماندار بوکان اظهار داشت: برگزاری انتخابات سبب اعتماد‌سازی مردم به نظام جمهوری اسلامی و استحکام پایه‌های نظام اسلامی می‌شود.
وی تصریح کرد: مسئولان باید شور انتخاباتی را در بین مردم ایجاد کنند که این مهم با حضور رسانه‌ها بیشتر نمود پیدا می‌کند.
فرماندار بوکان اظهار داشت: نخبگان و فرهیختگان جامعه باید از طریق روشنگری جامعه در راستای خنثی کردن توطئه‌های شوم دشمنان تلاش کنند.
عباسی افزود: فرمانداری شهرستان بوکان به همراه تمامی دستگاه‌های ذی‌ربط آماده برگزاری انتخابات سالم و پرشور در روز 12 اسفند ماه سال جاری در این شهرستان  است و تمام امکانات و وسائل برای حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم شده است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول