اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم رباط کریم در مجلس:

اصلاح‌طلبان در انتخابات تعیین کننده نیستند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم رباط کریم در مجلس با بیان اینکه حضور و یا عدم حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات آتی تاثیری در نتیجه آن نخواهد داشت، گفت: اعضای این جریان شکست خورده سیاسی در انتخابات مجلس نهم تعیین کننده نیستند.

اصلاح‌طلبان در انتخابات تعیین کننده نیستند
حجت‌الاسلام حسن نوروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رباط کریم اظهار داشت: در رقابت‌های دموکراتیک سیاسی گروه‌ها و چهره‌هایی پیروز میدان خواهند بود که با مردم با صداقت برخورد کرده و کارنامه و عملکرد شفافی داشته باشند.
وی تصریح کرد: متاسفانه اصلاح‌طلبان فاقد چنین ویژگی‌هایی بوده و مردم از دوران قدرت آنها خاطرات خوبی ندارند.
این مسئول ادامه داد: بنابراین شرایط سیاسی داخل کشور به صورتی است که اصلاح‌طلبان هیچ شانسی برای پیروزی در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی دوره نهم نداشته و سران این جریان نیز واقعیت فوق را درک می‌کند.

*تحریم انتخابات مانور تبلیغاتی است
نوروزی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در رباط کریم مبنی بر اینکه برخی از اصلاح‌طلبان هم صدا با ضد انقلاب خارج‌‌نشین سخن از تحریم انتخابات می‌زنند، آیا اصلاح‌‌طلبان به این شعار عمل خواهند کرد؟ گفت: به طور قطع این شعار تنها یک مانور تبلیغاتی است.
وی تصریح کرد: آنها از یک سو برای نظام شرط گذاشته و از سوی دیگر حرف از تحریم می‌زنند که همین موارد نشانه دیگری مبنی بر عدم همراهی این جریان با مردم و نظام است.
نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی با تشریح استراتژی جدید اصلاح‌طلبان گفت: آنها به خوبی می‌دانند که در انتخابات آتی تعیین کننده نبوده و شکست خواهند خورد، به همین دلیل روی به تبلیغات و مانورهای سیاسی آورده‌اند.
نوروزی افزود: متاسفانه اصلاح‌طلبان نمی‌خواهند به دلایل واقعی عدم اقبال خود در جامعه توجه کرده و علاقه‌ای هم به بازسازی چهره خود در میان مردم و اصلاح اشتباهات گذشته ندارند.
وی در پایان تاکید کرد: دلسوزان انقلاب به آنها هشدار داده بودند که دست از این رفتارهای ضد مردمی بردارند که مورد توجه آنها قرار نگرفت، به همین دلیل امروز چاره‌ای به جز انجام چنین بازی‌های تبلیغاتی ندارند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول