اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اسدالله بادامچیان:

اصلاح‌طلبان با چراغ خاموش در انتخابات شرکت می‌کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری و اسلامشهر در مجلس تاکید کرد: اصلاح‌طلبان با چراغ خاموش در انتخابات شرکت می‌کنند و نمی‌خواهند حضور در عرصه سیاسی کشور را از دست بدهند.

اصلاح‌طلبان با چراغ خاموش در انتخابات شرکت می‌کنند
اسدالله بادامچیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: پس از رویدادهای سیاسی سال 88 اصلاح‌طلبان پایگاه‌های خود را در جامعه ایران به طور کامل از دست دادند.
وی افزود: مردم پس از بروز وقایع تلخ پس از انتخابات ریاست‌ جمهوری دوره دهم اعتماد خود را به اصلاح‌طلبان از دست داده و دیگر حاضر به پذیرش آنها در مسندهای سیاسی و حساس کشور نیستند.
 
*تحریم انتخابات عاقلانه نیست
قائم مقام حزب موتلفه اسلامی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا اصلاح‌طلبان انتخابات مجلس نهم را تحریم خواهند کرد، گفت: تحریم یک رقابت دموکراتیک در عرصه سیاسی، آن هم از سوی فعالان سیاسی عاقلانه به نظر نمی‌رسد.
بادامچیان ادامه داد: تحریم انتخابات طی سه دهه اخیر از سوی کسانی مطرح شده که هیچ پایگاهی در میان مردم نداشته و با این اقدامات و مانورهای تبلیغاتی بیشتر به دنبال سرپوش گذاشتن بر ناکامی‌ها و شکست‌های سیاسی خود هستند.
وی تاکید کرد: اصلاح‌طلبان طی ماه‌های اخیر تلاش زیادی برای بازگشت به قدرت داشته و شواهد و قرائن به گونه‌ای است که به احتمال فراوان آنها با چراغ خاموش در انتخابات شرکت می‌کنند.
نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری و اسلامشهر در مجلس خاطرنشان کرد: چرا که از یک سو نمی‌خواهند از عرصه سیاسی کشور حذف شده و از سوی دیگر به دنبال این هستند که هزینه اشتباهات سران خود در دو سال اخیر را پرداخت نکنند.

*نظام خواستار حذف هیچ کس نیست
بادامچیان در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در اسلامشهر مبنی بر اینکه آیا نظام حاضر به پذیرش اصلاح‌طلبان خواهد بود، گفت: جمهوری اسلامی یک حکومت مردمی و مبتنی بر رای مردم و رهنمودهای ولایت است.
وی تاکید کرد: این نظام خواستار حذف و جدایی هیچ کس نیست، بنابراین فعالان سیاسی باید خود تصمیم بگیرند که می‌خواهند در چارچوب نظام، ولایت و اعتقادات و آرمان‌های اسلام و انقلاب فعالیت کنند و یا خیر.
این فعال حزبی و سیاسی ادامه داد: هر کس که در چارچوب آرمان‌های اسلام و انقلاب و در مسیر رهبری حرکت کرده و می‌کند، می‌تواند در فعالیت‌های سیاسی کشور مشارکت داشته باشد، از سوی دیگر نظام و ولایت رئوف بوده و بارها اشتباهات فعالان سیاسی را بخشیده است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول