اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش بوکان:

پژوهش بازوی نرم‌افزاری مدیریت است

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش با بیان اینکه پژوهش بازوی نرم‌افزاری مدیریت است، گفت: پژوهش و تحقیق زیربنای توسعه هر کشور بوده و استقلال هر کشوری در گرو تولید علم و پژوهش است.

پژوهش بازوی نرم‌افزاری مدیریت است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوکان، احمد رحمانی صبح امروز در همایش تجلیل از پژوهشگران برتر آموزش و پرورش در بوکان اظهار داشت: امروز پژوهش بازوی نرم افزاری مدیریت است و باید به اندیشیدن مبتنی بر خرد ورزی باور داشته باشیم.
وی تصریح کرد: پژوهشگر فرزند پرسشگری است که در ذات و فطرت انسانه نهفته است و باید این را بدانیم که جرات علمی و پژوهش سبب تولید دانش نو خواهد شد و کشور را در سطح جهان مقتدر و سربلند خواهد کرد.
این مسئول افزود: بدون پژوهش و تحقیق تصمیم‌گیری‌ها به نتایج مطلوب نخواهد رسید و رمز بقای انقلاب در تولید علم و پژوهش است و فاصله ما با نظام سلطه با تولید علم و پژوهش جبران خواهد شد.
رحمانی خاطرنشان کرد: اگر یافته‌های پژوهش بر مبنای عمل قرار گیرد از اتلاف منابع و امکانات جلوگیری می‌شود.
در ادامه این مراسم فرماندار شهرستان بوکان نیز اظهار داشت: ارمغان پژوهش و فناوری هوشیاری، آگاهی و فرار از سلطه استکبار و پیشرفت و توسعه است و فقدان آن مناسب‌ترین راه برای پذیرش سلطه استکبار است.
حسن عباسی ضمن اعلام حمایت کامل از پژوهشگران و محققان سطح شهرستان، گفت: با این اعتقاد که دانایی سبب توانایی خواهد شد به همه فعالان عرصه پژوهش و فناوری ادای احترام می‌کنیم.
وی تصریح کرد: اسلام و قرآن انسان را به پژوهش و تحقیق تشویق می‌کند، تا بر اثر تحقیق جلوه حق را آنگونه که هست بیان سازد و این امر هم برای خود شخص و هم برای دیگران ضروری است و در اسلام پذیرش اصول اعتقادی باید از روی تحقیق باشد.
فرماندار بوکان همچنین از هوشمندسازی تمامی مدارس بوکان و اتصال آنها به شبکه اینترانت و کاهش هزینه حامل‌های انرژی خبر داد و آن را نشانگر توجه ویژه دولت به توسعه تحقیق و پژوهش در مدارس و در بین دانش‌آموزان دانست.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول