اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل آموزش و پرورش بوشهر:

دانشگاه فرهنگیان از مهم‌ترین نتایج پژوهش است

خبرگزاری فارس: معاون پژوهشی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: دانشگاه فرهنگیان از مهم‌ترین نتایج پژوهش است.

دانشگاه فرهنگیان از مهم‌ترین نتایج پژوهش است
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، ماشاالله عالی‌حسینی عصر شنبه در همایش بزرگداشت هفته پژوهش در کنگان اظهار داشت: پژوهش و تحقیق امری مهم و تاثیرگذار در رشد و توسعه است و دانش‌آموزان و معلمان باید به سمت پژوهش حرکت کنند.
معاون پژوهشی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر به اهمیت پژوهش در حوزه آموزش و پرورش پرداخت و افزود: بدون تردید تحول نظام آموزشی در نتیجه بررسی‌های پژوهشی حاصل شده است.
عالی‌حسینی خاطرنشان کرد: طرح‌های مختلفی در حوزه آموزش و پرورش بویژه در این مدیریت جدید صورت گرفته که همه آنها برگرفته از نتایج پژوهشی در این زمینه است و این امر اهمیت پژوهش را بیشتر نمایان می‌سازد.
وی با اشاره به طرح تغییر نظام آموزشی گفت: اجرای طرح نهضت قرآن در مدارس، برگزاری کلاس‌های هوشمند و سند تحول بنیادین نظام آموزشی از مهم‌ترین تاثیرات پژوهش بوده است.
معاون پژوهشی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر، دانشگاه فرهنگیان را از مهم‌ترین نتایج پژوهش برشمرد و یادآور شد: راه‌اندازی دانشگاه فرهنگیان یک اتفاق بسیار بزرگ در نظام آموزشی است.
این مسئول به ولایت‌پذیری و اطاعت از ولایت در میان فرهنگیان اشاره کرد و آن را یک نعمت بزرگ در این نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و افزود: عظمت، بزرگی، عزت و سرافرازی و موفقیت همیشگی این کشور در جهان در عرصه‌های مختلف علمی، پژوهشی، سیاسی، اقتصادی و... از وجود با برکت مقام معظم رهبری و ولایت‌پذیری مردم ایران بویژه فرهیختگان، پژوهشگران و اندیشمندان است.
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان کنگان نیز هفته پژوهش را فرصتی مناسب در راستای تبیین جایگاه پژوهش و ارج نهادن به منزلت پژوهشگران و صاحبان قلم دانست.
عباس شریف از تلاش همه پژوهشگران بویژه مؤلفین فرهنگی تقدیر کرد و ادامه داد: پیامبران و امامان در طول تاریخ، هدایت انسان‌ها و نسل بشریت را با استناد به آیات و پیام وحی بر عهده داشتند و چه بسا در مکتب این معلمان بزرگ، مؤلفین، پژوهشگران و دانشمندان بزرگی تربیت شدند و امروزه حاصل تلاش شاگردان آنان در عرصه‌های بزرگ علمی و پژوهشی نمایان و مایه افتخار دین مبین اسلام است و ما به این عظمت و بزرگی می‌بالیم.
اسماعیل کمالی‌راد از اساتید حوزه پژوهشی دانشگاه نیز در این مراسم به صورت کارگاهی به ارائه اهداف آموزشی و پرورشی در کشورهای مختلف اشاره کرد و مطالبی در ارتباط با اهمیت پژوهش بیان کرد.
در این آیین تعدادی از آثار پژوهشی برگزیده معلمان و دانش‌آموزان ارائه شدند و به آثار برتر هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول