اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظی مراسمی؛

پژوهشگران برگزیده دانشگاه شیراز تقدیر شدند

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته پژوهش و فناوری با برگزاری مراسمی از پژوهشگران برگزیده دانشگاه شیراز تقدیر شد.

پژوهشگران برگزیده دانشگاه شیراز تقدیر شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، شنبه‌شب به مناسبت هفته پژوهش و فناوری با حضور پژوهشگران، اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه شیراز، مراسم تقدیر از پژوهشگران برگزیده این دانشگاه در مجتمع فرهنگی، رفاهی دانشگاه شیراز برگزار شد.
در این مراسم مصطفی سعادت معاون پژوهشی دانشگاه شیراز با گرامی‌داشت هفته پژوهش به بیان شاخص‌های انتخاب پژوهشگران برتر دانشگاه شیراز پرداخت و اظهار داشت: برای این امر پنج شاخص را مد نظر قرار دادیم که سه شاخص آن مربوط به تولید علم و دو شاخص دیگر مربوط به ارتباط با صنعت است.
وی امتیازات پژوهشی کسب شده در یک سال گذشته، نسبت IF به MIF و تعداد کلی citation (ارجاعات) در سال 2011 را از شاخص‌های انتخاب پژوهشگران برتر دانشگاه شیراز برشمرد و افزود: IF ضریب تاثیر مجله و MIF میانه ضریب تاثیر مجلات در یک گرایش خاص است.
معاون پژوهشی دانشگاه شیراز، حجم ریالی قرارداد به اضافه حجم ریالی خرید تجهیزات آزمایشگاهی و حجم ریالی قرارداد برای اعضای هیئت علمی تازه استخدام شده را از دیگر شاخص‌های انتخاب پژوهشگران برگزیده این دانشگاه عنوان و خاطرنشان کرد: در دانشگاه شیراز در حوزه علوم انسانی به دنبال چاپ تعدادی مجله به زبان انگلیسی هستیم که می‌توان به مجلات مطالعات اقتصادی، میراث تاریخی و نقد ادبی اشاره کرد.
در این مراسم ناصر رشیدی، فضل‌الله میرقادری، علیرضا عسکری، قاسم کاکایی، غلامرضا کافی و محمد یوسف نیری از دانشکده ادبیات و علوم انسانی، محمد نمازی از دانشکده اقتصاد، مدیریت و علوم اجتماعی، خلیل صدرانیا از دانشکده حقوق و علوم سیاسی، سعید نظیفی، مریم انصاری لاری و احمد عریان از دانشکده دامپزشکی، عزت‌الله رئیسی، افسانه صفوی، ناصر ایران پور، فرید مهر، هاشم شرقی، محمد حسین دهقانی، مونا حسینی و ضرغام محمدی از دانشکده علوم دانشگاه شیراز به عنوان پژوهشگران برگزیده انتخاب شدند.
مهدی محمدی، از دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، عسکر فرحناکی، یحیی امام، علیرضا سپاس‌خواه، عبدالکریم اسماعیلی و احسان بیژن‌زاده از دانشکده کشاورزی، محمد ابراهیم بحرالعلوم از دانشکده مهندسی، محمد محمدی، مهدی رامی‌فرد، حبیب‌الله امیری مهران یزدی از دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر، محمدرضا رحیم‌پور و داریوش مولا از دانشکده مهندسی شیمی نفت و گاز، محمد رحیم همت‌نیا و محمد اختصار از دانشکده مهندسی مکانیک و علی سلطانی از دانشکده هنر و معماری از دیگر پژوهشگران برگزیده دانشگاه شیراز بودند که در این مراسم از آن‌ها تجلیل شد.
در این مراسم علیرضا سپاس‌خواه و خوش خوی به عنوان دو استاد ممتاز دانشگاه شیراز معرفی و از آن‌ها تقدیر شد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول