اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای شهر قزوین:

رسانه‌ها اقدامات مثبت شورا را منعکس نمی‌کنند

خبرگزاری فارس: نایب رئیس شورای شهر قزوین گفت: متأسفانه رسانه‌های ما چه صدا و سیما و چه دیگر رسانه‌ها، اگر ده‌ها کار خوب شورا و شهرداری انجام داده باشد، نمی‌نویسند ولی اگر یک نقطه ضعف باشد، می‌گویند.

رسانه‌ها اقدامات مثبت شورا را منعکس نمی‌کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمد خورشیدی شنبه شب در شصت و دومین جلسه علنی شورای شهر قزوین بیان کرد: ما در جلسه‌ای که معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری قزوین حضور داشتند، سؤال کردیم که مسئله چراغ‌ها چه می‌شود و در خصوص پل سئوال نکردیم.
وی ادامه داد: در خصوص تقاطع غیرهمسطح احداث شده در شهر قزوین هم ما راضی هستیم و بارها تشکر کردیم و هم مردم رضایت دارند ولی در تکمیل این بحث گفتیم چراغ‌ها چه می‌شود که متأسفانه رسانه‌ها در تیتر اول خود نوشته‌اند، ساخت پل‌ها مشکل‌ساز شده است به وسیله خود اعضای شورا؛ در حالی که ما چنین چیزی را نگفته‌ایم.
نایب رئیس شورای شهر قزوین اضافه کرد: ما در تکمیل مسئله رفاه مردم مطرح کردیم که این پل ساخته شده است، چراغ گذاشته و اصلاح شود؛ مردم از ساخت این پل‌ها راضی هستند و تشکر می‌کنند ولی وقتی موضوعی اصلاح نیاز دارد ما به عنوان نماینده مردم حق داریم مطرح کنیم.
وی تصریح کرد: ما از رسانه‌ها می‌خواهیم همانطور که آنگونه تیتر زدند، بنویسند ما از مسئله پل‌ها راضی هستیم و مردم نیز راضی هستند و ترافیک را با قبل مقایسه می‌کنیم، وضعیت بهتر شده است.
خورشیدی اعلام کرد: متأسفانه رسانه‌های ما چه صدا و سیما چه دیگر رسانه‌ها، اگر ده‌ها کار خوب شورا و شهرداری انجام داده باشد، نمی‌نویسند ولی اگر یک نقطه ضعف داشته باشد گفته و اگر حتی واقعیت را بنویسند حرفی نداریم و عین واقعیت را به مردم بگویند این توقع است که واقعیت گفته شود و اگر کار خوب شده عنوان شود و اگر کار بد شده پیشنهادی داده و آن را بگویید.
در ادامه عضو شورای شهر قزوین اظهار کرد: یکی از درخواست‌ها این است تعداد پلاک‌های مسیرهای تملکی مشخص شود، چراکه برخی مواقع پرونده‌های مشابه با قسمت‌های متفاوت داریم که وقتی علت گران بودن آن سئوال می‌شود می‌گویند این آخرین پلاک در مسیر  بوده و برای اینکه کار سریع تمام شود این هزینه پرداخت شده ولی بعد از مدتی دوباره می‌بینیم که پلاکی در همان مسیر ارائه می‌شود.
حامد کبودوند افزود: پیشنهاد بنده این است که لیست پلاک‌های تملک شده و باقی مانده برای مسیرهای تملکی به کمیسیون عمران ارائه شود و برای بودجه سال 91 این اتفاق صورت پذیرد.
وی یادآور شد: عمده بودجه عمرانی است و بیشتر آن نیز صرف ملکات می‌شود ولی برای ما فضای ملکات مبهم است و نمی‌دانیم در کوچه محمدیه و یا هادی آباد و یا خیابان رسالت، چند پلاک باید تملک شود و چند پلاک باقی مانده که باید تملک شود.
این عضو شورای شهر قزوین تصریح کرد: موضوع دیگر این است که لیست پروژه‌های کلان هیچگاه به کمیسیون عمران شورا نمی‌آید و مستقیم به صحن ارائه می‌شود و مقدورات زمان در صحن نیز اجازه بررسی کافی را نمی‌دهد.
وی در خصوص بودجه شهرداری نیز گفت: ما باید منطبق با قانون عمل کنیم و در بحث بودجه باید از قانون تبعیت کنیم و بر اساس قانون هر مبلغی که به حساب شهرداری واریز شود و یا از حساب شهرداری خارج شود باید منطبق با بودجه باشد و به غیر از این شهرداری حق ندارد پولی دریافت و یا پرداخت کند.
کبودوند در خصوص نامگذاری پل‌های شهر یادآور شد: در بحث نام‌گذاری پل‌ها پیشنهاد می‌شود که از همین حالا شهرداری تابلوهای پل‌های در حال احداث را نصب کند تا زمانی که به بهره‌برداری رسید مردم از قبل این ذهنیت را داشته باشند که پل به چه عنوانی نامگذاری شده است و در واقع چشم‌شان به نام پل عادت کند.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول