اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای اسلامی شهر برازجان:

جلسات شورای شهر برازجان رسمیت ندارد

خبرگزاری فارس: سخنگوی شورای اسلامی شهر برازجان گفت: جلسات شورای شهر برازجان رسمیت ندارد.

جلسات شورای شهر برازجان رسمیت ندارد
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، محمدتقی گرمسیری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شورای اسلامی شهر برازجان به عنوان یکی از بزرگ ترین شهرهای استان تلاش زیادی برای رشد و تعالی برازجان از خود نشان داده و به فضل خدا بتوانیم از عهده وظایف محوله برآییم.
وی با اشاره به مشکلات موجود در شورای برازجان و اختلافات رئیس شورا با شهردار برازجان افزود: رئیس شورا تخلفات متعددی انجام داده و این مسئله شورای شهر برازجان را با چالشی جدی روبه‌رو کرده است.
سخنگوی شورای شهر برازجان در ارتباط با نحوه برگزاری جلسات با توجه به اختلافات شدید شش عضو با رئیس شورا خاطرنشان کرد: طبق مصوبه سال‌های پیش، روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته در شورا حضور داریم و مسایل مربوط به شورا را بررسی می‌کنیم، ولی با توجه به اختلاف موجود، جلسه‌ای به صورت رسمی برگزار نمی‌شود و جلسات شورا رسمیت ندارد. 
گرمسیری تصریح کرد: هم‌اکنون تعداد 6 نفر از اعضای شورای برازجان به تخلفات رئیس شورا اعتراض دارند ولی به دلیل اینکه مسئول کلی اداری و مالی شورا رئیس شوراست و مکاتبات و نامه‌ها باید توسط رئیس و دفتر وی شماره شود، مصوبه رسمی نداشته‌ایم. 
سخنگوی شورای اسلامی شهر برازجان با بیان اینکه تخلفاتی که توسط رئیس شورای برازجان صورت گرفته گفت: با توجه به تخلفی که در شورا صورت گرفته، ما رئیس شورای برازجان را به عنوان رئیس قبول نداشته و حاضر نیستیم در کنار ایشان در جلسات حضور یابیم، با این حال نسخه‌ای از صورت‌جلسه خود را به فرمانداری نیز ارسال می‌کنیم.
وی اضافه کرد: سید باقر موسوی همچنان بر تخلف خود اصرار می‌ورزد و در دعوتنامه‌هایش موضوع جلسات را انتخاب شهردار یا سرپرست عنوان می‌کند.
سخنگوی شورای اسلامی برازجان در ارتباط با اعتراضات اعضای شورا به تخلفات انجام شده افزود: اعتراضات در واقع دفاع از مردم و مقاومت در برابر یک تخلف آشکار است و اختلافات داخلی نیست.
گرمسیری عنوان کرد: تخلفات رئیس شورا را به فرمانداری ارسال کرده‌ایم و فرماندار نیز می‌گوید نامه‌ها را به استانداری ارسال کرده‌ایم که امیدوار هستیم به زودی نتیجه این پیگیری‌ها مشخص شود.
وی یادآور شد: ما همچنان منتظریم که اقدامی از سوی مسئولان انجام شود و تا زمانی که به تخلف آقای موسوی رسیدگی نشود جلسات به همین شکل ادامه خواهد داشت.
عضو شورای اسلامی برازجان نیز ابراز داشت: رئیس شورای برازجان تخلفات زیادی در چند ماه اخیر داشته و برحسب وظیفه تمام رفتارهای ناشایست و تخلفات ایشان را به فرمانداری دشتستان گزارش کرده‌ایم و با توجه به درایت و پی‌گیری‌های فرماندار دشتستان انتظار داریم مسئولان استانداری برابر قوانین و مقررات مربوطه با ایشان برخورد کنند.
سهیلا محمدخانی در ارتباط با تخلفات رئیس شورا گفت: جعل اسناد شورا، معدوم کردن مصوبات شورا، تحویل نگرفتن نامه‌های شهرداری، مطرح نکردن نامه‌های شهرداری در شورا، انجام مکاتبات اداری بدون مصوبه شورا و بی‌‌احترامی و فحاشی به اعضاء شورا از جمله موارد است.
وی یادآور شد: تحریک کردن برخی از شهروندان علیه شهردار، ایجاد تنش و درگیری در شورا، شرکت نکردن در جلسات کمیسیون مناقصات شهرداری به طور عمدی، تعطیل کردن برخی از پروژه‌های عمرانی، ایجاد تنش و درگیری در جلسات شهرداری و دخالت بی‌مورد در امور اجرایی شهرداری نیز از دیگر تخلفات صورت گرفته است.
محمدخانی اذعان داشت: از استاندار می‌خواهیم دستور دهد مسئولان مربوطه به تخلفات و تنش‌های اخیر رئیس شورای اسلامی شهر برازجان رسیدگی کنند تا مردم فهیم و شریف برازجان بدانند مسئولان ما با هر گونه بی‌فرهنگی و بی‌حرمتی که منجر به هتک حرمت شده، مخالفند و با متخلفین مطابق قانون برخورد خواهند کرد.
انتهای پیام/ن۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول