اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه علنی امروز شورای شهر شیراز؛

شهردار شیراز ادعاهای عضو شورای شهر را رد کرد

خبرگزاری فارس: در جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز، شهردار این شهر، ادعاهای یکی از اعضای این شورا را با ارائه مستندات رد و تکذیب کرد.

شهردار شیراز ادعاهای عضو شورای شهر را رد کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز علیرضا پاک‌فطرت بعد از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز اظهار داشت: طبق مصوبه شورای اسلامی این شهر مقرر شده بود مبلغی برای برگزاری کنگره سرداران و 14 هزار و 600 شهید استان فارس هزینه شود که در این راستا چهار هزار و 500 عکس شهید در نقاط مختلف استان فارس توسط شهرداری شیراز نصب شد.
وی افزود: برای برگزاری کنگره سرداران و 14 هزار شهید استان فارس، هر ارگانی مبلغی را در این راستا باید کمک می‌کرد و ما یک‌دهم مبلغ وعده کرده را به آنان کمک کردیم که اسناد و مدارک آن موجود است.
شهردار شیراز با اشاره به ادعای یکی از اعضای شورای شهر شیراز مبنی بر کمک 67 میلیون تومانی شهرداری به یک کانون تبلیغاتی و بدهکار بودن این کانون به شهرداری بیان کرد: هنگامی که مناقصه‌ای برگزار می‌شود قبل از انجام مناقصه شرکت وارد شده به مراسم مربوطه باید بدهی‌های خود را صفر کرده باشد که این شرکت تبلیغاتی نیز بدهی خود را صفر کرده است.
پاک فطرت همچنین در پاسخ به یکی دیگر از ادعاهای عضو جنجالی شورای شهر شیراز با اشاره به اینکه آمادگی پاسخگویی به تمام سئوال‌ها را داریم، اضافه کرد: در مورد نیروهای معاونت فنی شهرداری این شهر از آغاز کارم، اضافه نیرو نداشته‌ایم بلکه برخی از نیروها را جا به جا و به مناطق دیگر شهرداری تزریق کردیم.
وی ابراز داشت: در مورد مهندسینی که حقوق آنان به یک سوم تقلیل پیدا کرده است این نکته را قبول داریم چراکه برخی از مهندسان وقت نداشته و کارها را آن‌طور که باید انجام نمی‌دهند.
شهردار شیراز با بیان اینکه مهندسان از تقسیم کاری راضی نیستند، خاطرنشان کرد: نظام مهندسی باید بر مشکلات مهندسان نظارت داشته باشد.
پیش از پاسخ‌های شهردار شیراز، مهدی خانی یکی از اعضای شورای شهر شیراز با بازگو کردن برخی ادعاها شهردار شیراز را متهم به بخشیدن 67 میلیون تومان به یک شرکت تبلیغاتی کرد و بر ماندگاری برخی از مدیران شهرداری این شهر اصرار ورزید.
به گزارش فارس، شهردار شیراز در ابتدای آغاز به کار خود در این سمت به مردم شیراز از طریق رسانه‌ها وعده داده بود که مدیران نالایق شهرداری این شهر را برکنار کرده و افراد شایسته و لایق را در مسئولیت‌های مختلف شهرداری بگمارد که این وعده جز در مواردی اندک تاکنون محقق نشده، و این در حالی است که یکی از اعضای شورای این شهر که از ابتدا بنای مخالفت خود را با شهردار شیراز گذاشت، هم‌اکنون تلاش می‌کند تا برخی از مدیران پیشین این شهرداری را در سمت خود ابقا کند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول