اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه یزد در صحن علنی شورای شهر تاکید کرد:

لزوم سرمایه‌گذاری شورای شهر برای مسائل مذهبی و فرهنگی

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: مسئولان شورای شهر و شهرداری‌ها برای مسائل مذهبی، فرهنگی و اعتقادی سرمایه‌گذاری کنند.

لزوم سرمایه‌گذاری شورای شهر برای مسائل مذهبی و فرهنگی
به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری عصر امروز در جلسه علنی شورای شهر یزد ضمن اظهار خرسندی از حضور در این جلسه اظهار داشت: غایت و هدف خلقت، رسیدن به کمال است که مسئولان باید راحتی و آسایش و بستر کمال بندگان خدا را فراهم کنند.
وی افزود: این امر باعث ذخیره اعمال و رضایت خداوند خواهد بود البته حکومت امام زمان (عج) نیز بر همین اساس طراحی و برنامه‌ریزی شده تا رسیدن به کمال انسان‌ها تکمیل شود.
ناصری با تاکید بر اینکه شورا و مسئولان باید هم و غم خود را با توکل به خداوند متعال برای کار و تلاش و کوشش برای خدمت به بندگان خدا بگذارند، تصریح کرد: شورای شهر ساماندهی مسائل شهری شامل اجتماعی، اعتقادی، فرهنگی، اقتصادی و ... را عهده‌دار است و باید به این نکته توجه داشته باشد که این مسائل باید در کنار یکدیگر و توأمان پیش برود.
وی بر توجه مسئولان به برنامه‌ریزی، آینده‌نگری و دورنگری تاکید کرد و اظهار داشت: مسئولان باید در انجام مسئولیت‌های خود ضمن برنامه‌ریزی در کارها؛ آینده‌نگر، دورنگر و نظربلند باشند همچنین برای رسیدن به کمال و والایی باید همت والا داشت تا قدم‌های بزرگ برداشته شود و نتایج آن برای نسل‌های آینده برجای ماند، هرچند اگر نتوانیم همه برنامه‌ها را اجرایی کنیم اما می‌توان زمینه‌های آن را فراهم کنیم.
امام جمعه یزد با اشاره به اهمیت مسائل اعتقادی، مذهبی و فرهنگی جامعه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این مسائل، انسان‌ها را به کمال تعالی و عاقبت بخیری نزدیک و مانوس می‌کند، مسئولان باید برای این مسائل سرمایه گذاری‌های کلان اختصاص دهند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول