اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل:

شکل‌گیری شهرداری منطقه 4 اردبیل حجم خدمت‌رسانی را سریع‌تر می‌کند

خبرگزاری فارس: شهردار اردبیل گفت: شکل‌گیری شهرداری منطقه چهار در اردبیل از حجم پرونده‌های ورودی به سه منطقه شهرداری کاسته و به حجم سریع رسیدگی به مراجعات و ارایه خدمات کمک می‌کند.

شکل‌گیری شهرداری منطقه 4 اردبیل حجم خدمت‌رسانی را سریع‌تر می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری عصر امروز در جلسه هم‌اندیشی شهرداران مناطق اردبیل اظهار داشت: شکل‌گیری منطقه چهار شهرداری اردبیل با هدف توسعه شهر و ارایه خدمات بهتر و همچنین ارتقای درجه و رتبه شهرداری اردبیل انجام شده است.
وی تصریح کرد: با توجه به حجم زیاد مراجعات به شهرداری منطقه سه ما سعی کردیم منطقه چهار را با تلفیقی از مناطق سه‌گانه شهرداری قبلی شکل دهیم به طوری که ساختمان شهرداری منطقه سه که پیش از این در منطقه وحدت اردبیل بود هم اکنون در خیابان شهید باهنر اردبیل (معجز سابق) راه‌اندازی شده است.
بدری خاطر نشان کرد: با تقسیم منطقه سه به حوزه مشخص اقدام به شکل‌گیری منطقه چهار در شهرک کارشناسان کردیم به طوری که افراد ساکن در منطقه کارشناسان، حافظ، ‌رضوان و ائمه از این به بعد می‌توانند خدمات شهرداری خود را از منطقه چهار دریافت کنند.
این مسئول اضافه کرد: با این اقدام که رعایت رفاه حال همشهریان مدنظر و ملاک کار بوده است، امیدواریم خدمت‌رسانی سریع‌تر و در یک پروسه زمانی مفید و مؤثر انجام شود.
بدری ادامه داد: با این ادغام‌ها ما سرویس‌های رایگانی را در جلوی شهرداری مناطق یک، دو و سه قرار دادیم تا اگر جداسازی در مناطق انجام شده شهروندان مراجعه‌کننده را به منطقه جدید هدایت کنند.
شهردار اردبیل حوزه منطقه سه را نیز شامل منطقه وحدت، فضاهای شهری اطراف راه ارجستان و آن سوی کمربندی دوم اردبیل اعلام کرد و گفت: با این حرکت سعی شده است تا شهروندان در خدمات‌گیری از شهرداری دچار مشکلات نشوند.
بدری با یادآوری این‌که خدمات شهری همپای گسترش مناطق شهری در اردبیل افزایش نیافته است، افزود: ما در 15 سال اخیر یک توسعه روزافزونی را در شهر اردبیل شاهد بودیم اما با این وجود انبوهی از کمبودها و نارسایی‌ها در حوزه خدمات‌رسانی انباشت شده و رفع این گره‌ها نیازمند همکاری و مساعدت تمام دستگاه‌ها و حضور خود مردم است.
وی به حجم زیادی از مهاجرت‌های مناطق مختلف استان اردبیل به حاشیه این شهر تصریح کرد: این مهاجرت‌ها بر انتظار خدمت‌رسانی از سوی شهرداری افزوده است و ما موظف هستیم امروز در یک محدوده وسیع به شهروندان اردبیل با بیش از نیم میلیون جمعیت خدمت‌رسانی کنیم.
بدری با اشاره به تنوع خدمات ارایه شده در شهرداری و گستردگی آن همکاری عموم مردم و دستگاه‌ها را ضروری دانست و از اولویت شهرداری اردبیل در سال آینده به عنوان ترمیم وضعیت آسفالت کوچه‌ها و خیابان‌ها خبر داد.
وی بهره‌مندی از خدمات مناسب شهری را حق شهروندان دانست و خاطر نشان کرد: ما با توجه به دریافت عوارض از مردم و هزینه پروانه ساخت باید شایسته‌ترین خدمات را به آنها ارایه کنیم اما همچنان شهرداری اردبیل در تأمین نیازهای اولیه خود نظیر قیر با دو برابر شدن قیمت آن در بحث آسفالت‌ریزی با مشکلاتی جدی روبه‌رو است.
شهردار اردبیل به تغییر نیافتن عوارض شهری و درآمد اندک شهرداری اردبیل اشاره کرد و اظهار داشت: ما در صدد تدوین سند پنج ساله شهر اردبیل هستیم که این سند در نیمه‌اول سال آینده برای تصویب به شورای شهر ارسال می‌شود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول