اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور مطالعات تدوین برنامه‌های میان مدت و بلند مدت شهرداری ارومیه:

شهرداری ارومیه چارت سازمانی گویا ندارد

خبرگزاری فارس: مشاور مطالعات تدوین برنامه‌های میان مدت و بلند مدت شهرداری ارومیه گفت: شهرداری ارومیه یک چارت سازمانی مصوب و گویا که شامل تمام ارکان سازمانی باشد ندارد.

شهرداری ارومیه چارت سازمانی گویا ندارد
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محمد مناف‌پور ظهر امروز در شورای پژوهش شهری و روستایی آذربایجان غربی که در سالن شماره دو استانداری آذربایجان غربی تشکیل شد، اظهار داشت: در تدوین برنامه‌های بلند مدت و میان مدت شهرداری ارومیه طرح‌های فرادست و مرتبط با عملکرد شهر ارومیه، استراتژی‌های بلند مدت توسعه ملی و منطقه‌ای از دیدگاه آمایش سرزمینی مورد بررسی و مطالعه قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه در این مطالعات، برنامه شهر با برنامه شهرداری متفاوت در نظر گرفته شده است، ‌تصریح کرد: رویکرد مطالعاتی این طرح شامل تفاوت برنامه شهر با برنامه شهرداری و عدم جامعیت و شمول طرح جامع شهر به عنوان برنامه شهری در نظر گرفته شده است.
این مسئول افزود: این رویکرد در راستای اطلاعاتی که باید از شهرداری داشته باشیم مورد توجه قرار دارد.
مناف‌پور با بیان اینکه در مطالعات طرح تدوین برنامه‌های میان مدت و بلند مدت شهرداری ارومیه از 30 سازمان وابسته به شهرداری ارومیه اطلاعات لازم اخذ شده است، ‌خاطرنشان کرد: بر این اساس شهرداری ارومیه یک چارت سازمانی مصوب و گویا که شامل تمام ارکان سازمانی باشد را ندارد.
وی اعلام کرد: برای ارتقای سطح کیفی برنامه‌های شهرداری ارومیه مبتنی بر 15 آیتم مطالعات لازم انجام گرفته و این آیتم‌ها مورد بررسی قرار دارد.
این مسئول با تاکید بر انتخاب واحدهایی که تقویت کادر پرسنلی آن ضروری است، گفت: ایجاد حوزه و زیربخش‌های جدید و جابه‌جایی واحدهای مختلف برای افزایش کارآیی و همسویی بین سازمان‌های شهرداری ضروری به نظر می‌رسد.
مشاور مطالعات تدوین برنامه‌های میان مدت و بلند مدت شهرداری ارومیه ادامه داد: در مطالعات تدوین برنامه‌های بلند مدت و کوتاه مدت شهرداری ارومیه شهر و شهرداری دو آیتم متفاوت از هم در نظر قرار گرفته شده‌اند که نیازمند برنامه‌ریزی جدگانه‌ای هستند.
مناف‌پور استفاده از برنامه‌های سایر شهرداری‌ها از جمله شهرداری اصفهان، شیراز، تهران و مشهد را یکی از نقاط قوت این مطالعات عنوان کرد و اظهار داشت: متاسفانه بعد از انجام مطالعات لازم در این زمینه متوجه شدیم برنامه‌های دیگر شهرداری‌ها با برنامه‌های شهرداری ارومیه مطابقت ندارند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول