اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بوشهر خبر داد:

تخصیص حداقل 10 درصد از بودجه شهرداری‌ها به برنامه‌های فرهنگی

خبرگزاری فارس: رئیس کمسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بوشهر از تخصیص حداقل 10 درصد از بودجه شهرداری‌ها به برنامه‌های فرهنگی خبر داد.

تخصیص حداقل 10 درصد از بودجه شهرداری‌ها به برنامه‌های فرهنگی
به گزارش خبرگزاری فارس  از کنگان، مسعود شکوهی در نشست تخصصی روسای کمیسیون‌های فرهنگی ـ اجتماعی شوراهای اسلامی شهرهای استان بوشهر در بندر کنگان اظهار داشت: امروز دغدغه فرهنگی از مهم‌ترین دغدغه‌هاست و باید نسبت به شناسایی مشکلات فرهنگی اهتمام ویژه داشته باشیم.
وی افزود: برای فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی باید برنامه‌ریزی کنیم و ضروری است که اعتبارات لازم به این امر مهم تخصیص یابد.
رئیس کمسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بوشهر از تخصیص حداقل 10 درصد از بودجه شهرداری‌ها به برنامه‌های فرهنگی خبر داد و خاطرنشان کرد: شهرداری‌های این استان موظف هستند، سالانه برای اجرای برنامه‌ها و ارتقای سطح فرهنگی در شهرها حداقل 10 درصد از درآمد سالانه خود را اختصاص دهند.
شکوهی تصریح کرد: تمام شهرداری‌های استان بوشهر به این امر ملزم می‌شوند و بدون تردید اجرای این قانون یک گام اساسی در رشد و توسعه فرهنگی و اجتماعی است و موجبات مرتفع شدن آسیب‌های اجتماعی نیز می‌شود.
این مسئول در ادامه از نصب پرچم جمهوری اسلامی ایران در تمام شهرهای استان بوشهر خبر داد و افزود: پرچم در واقع نماد هویت و عزت کشور است و با برنامه‌ریزی صورت گرفته از این پس در تمام شهرها پرچم جمهوری اسلامی ایران در مکان‌های مهم نصب خواهد شد.
شکوهی یادآور شد: نقش شوراها در پیشرفت شهرها بسیار تعیین‌کننده است و از شوراها انتظار داریم از ظرفیت وجودی خود به نحو مطلوب استفاده کنند.
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی بوشهر از اجرای طرح شورایاران در استان بوشهر خبر داد و گفت: شهر بوشهر در راه‌اندازی طرح شورایاران در سطح کشور پیشتاز است و از تمام شهرهای استان انتظار داریم در تقویت شورایاران اهتمام ورزند.
وی بیان کرد: بوشهر نامی بزرگ در تاریخ ایران اسلامی است و معرفی بوشهر به مردم کشور امری ارزنده است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول