اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری قم:

میزان شکایات مردم از شهرداری کاهش یافته است

خبرگزاری فارس: مدیر اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری قم گفت: مجموعه شهرداری در تلاش است تا مشکلات مردم را مورد توجه قرار دهد و در زمینه رفع خواسته‌های آنان اقدام کند.

میزان شکایات مردم از شهرداری کاهش یافته است
عبدالحمید وکیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، در خصوص اهداف شهرداری برای خدمت به مردم اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین هدف‌های شهرداری، کسب رضایت‌مندی شهروندان در نتیجه ارائه خدمات مختلف به آنان است.
وی با اشاره به موضوع شکایات مردم از شهرداری عنوان کرد: بیشتر شکایات مردم از شهرداری در زمینه تملک و شهرسازی است که شکایات به طور جدی پیگیری می‌شود.
مدیر اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری قم گفت: شکایات مردم در زمینه‌های گوناگون نیز با مراجعه به شهرداری برطرف می‌شود.
وی از کاهش شکایات مردمی خبر داد و ابراز کرد: با توجه به اینکه دیدگاه شهرداری رضایتمندی مردم است، میزان آمار شکایات شهروندان از شهرداری با تغییر رویکرد این مجموعه کاهش یافته است.
وکیلی با بیان اینکه شهردار جدید به مشکلات مردم به خوبی رسیدگی می‌کند، تصریح کرد: مجموعه شهرداری در تلاش است تا مشکلات مردم را مورد توجه قرار دهد و در زمینه رفع خواسته‌های آنها اقدام کند.
مدیر اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری قم در ادامه گفت: اگر تمام دستگاه‌های اجرایی موضوعات مهم مردمی را مورد نظر قرار دهند، شهر قم به سمت مطلوب رفته و مشکلات و مسائل شهری کاهش خواهد یافت.
مدیر اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری قم تصریح کرد: رضایت مردم در خدمت‌رسانی بهتر شهرداری نیز تاثیرگذار خواهد بود، چرا که اگر مردم از نوع خدمات ارائه شده رضایت داشته باشند، کارکنان شهرداری نیز انگیزه برای خدمتگزاری بهتر خواهند داشت.
انتهای پیام/ج30
 
  
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول