اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست باشگاه صبای قم:

دیدار صبا و مس کرمان رایگان است

خبرگزاری فارس: سرپرست باشگاه صبای قم گفت: تماشای مسابقه تیم‌های فوتبال صبای قم و مس کرمان در جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور رایگان است و برای این دیدار بلیط فروشی صورت نمی‌گیرد.

دیدار صبا و مس کرمان رایگان است
محسن رمضان‌بیگی امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: بعد از رایگان کردن تماشای دیدار صبای قم و پیام مخابرات فارس در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی، به خاطر اهمیت حضور تماشاگران برای حمایت از تیم فوتبال صبای قم در این مسابقه و ایجاد انگیزه به‌ منظور استقبال مردم فوتبال دوست قم از این بازی، تماشای دیدار صبا و مس نیز رایگان خواهد بود.
وی یاد آور شد: این تصمیم در مشورت با اعضای هیئت مدیره و مسئولان باشگاه نهایی شد و بدین ترتیب تماشای این دیدار که از ساعت 14 و30 دقیقه دوشنبه بیست و هشتم آذر ماه در ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام قم به انجام می‌رسد، برای عموم دوستداران فوتبال رایگان خواهد بود.
سرپرست باشگاه صبای قم اضافه کرد: خوشبختانه تیم صبای قم در چهارمین سال حضور در شهر مقدس قم نتایج خوب و در‌خور توجهی کسب کرده است و هم‌اکنون که تیم در شرایط مناسبی برای موفقیت در جام حذفی فوتبال کشور قرار دارد، همچنان مورد حمایت مسئولان استان قرار دارد و اکنون نیازمند دلگرمی تماشاگران و فوتبال دوستان خوب قمی است.
وی نقش حضور صبا در پیشرفت فوتبال استان قم را مهم ارزیابی و تصریح کرد: قطعا در فصل جاری با برنامه‌ریزی بهتر و استفاده از تجربیات لیگی که پشت‌سر گذاشتیم، تلاش خواهیم کرد تا این تیم در لیگ برتر به نفع ورزش استان به نتایج خوب و درخور توجهی دست پیدا کند.
رمضان‌بیگی افزود: تیم صبا هم در لیگ برتر و هم در جام حذفی با تمام قوا برابر حریفان به میدان رفت ولی نتایجی که به دست خواهد آمد را باید جزیی از واقعیت فوتبال دانست و امیدوارم این تیم با موفقیت در جام حذفی بتواند بار دیگر سهمیه کشورمان در فصل آینده لیگ قهرمانان فوتبال آسیا را کسب کند.
وی با اشاره به وضعیت تیم فوتبال صبای قم برای دیدار این هفته با تیم مس کرمان در جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور، عنوان کرد: آخرین تمرین تیم فردا یکشنبه در زمین چمن ورزشگاه یادگار امام برگزار خواهد شد و بازیکنانی نظیر مجید هوتن و غلامرضا عنایتی که در دیدار قبل حضور نداشتند، در این دیدار حساس به میدان می‌روند.
سرپرست باشگاه صبای قم بیان داشت: در مجموع با توجه به زمان کمی که بعد از بازی سنگین و حساس هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور مقابل تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز پشت سر گذاشتیم، تیم در شرایط خوبی قرار دارد و دوشنبه با امید به کسب جواز حضور در مرحله نیمه نهایی برابر مس کرمان صف آرایی خواهد کرد.
گفتنی است مسابقه تیم‌های فوتبال صبای قم و مس کرمان روز دوشنبه این هفته از مرحله یک چهارم نهایی مسابقات حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزاد سازی خرمشهر در ورزشگاه یادگار امام شهر مقدس قم برگزار می‌شود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول