اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه مرکز مازندران:

حقارت آمریکا در درخواست بازپس‌گرفتن هواپیمایی جاسوسی محسوس شد

خبرگزاری فارس: خطیب جمعه مرکز مازندران گفت: دولت آمریکا با درخواست باز‌پس‌گیری هواپیمای جاسوسی از ایران حقارتش را نشان داد.

حقارت آمریکا در درخواست بازپس‌گرفتن هواپیمایی جاسوسی محسوس شد
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی امروز در مراسم پرفیض نماز جمعه با بیان اینکه مراسم عاشورا در کربلا قیام و پیام را به دنبال داشت، بیان کرد: قیام سرخ حسینی در کربلا تا عصر عاشورا به پایان رسید ولی پیام قیام کربلا همچنان در جامعه استوار ماند.
وی با اشاره به اینکه خطبه امام سجاد و حضرت زینب(س) موجب شد تا با استفاده از این تریبون دشمنی چون یزید استیضاح شود، یادآورشد: امام سجاد و حضرت زینب دو قهرمان قیام عاشورا بودند که اجازه ندادند قیام عاشورا در کربلا تحریف شود.
طبرسی با بیان اینکه ما شیعیان در برخی موارد افراط و تفریط داریم، اظهار داشت: مظلومیت اهل بیت با ادبیات نادرست از سوی شیعیان مطرح می‌شود که برای انتقال ارزش‌های دینی درست نیست.
نماینده ولی فقیه در استان مازندران پیروزی موفقیت‌آمیز نیروهای مسلح و سپاه را در غنیمت گرفتن هواپیمای فوق پیشرفته قابل تحسین دانست و گفت: هواپیمای جاسوسی رادار گریز که دارای تکنولوژی پیشرفته‌ای است و تنها آمریکا توانست این تکنولوژی را در اختیار داشته باشد که از طریق نیروهای مسلح کشور به غنیمت گرفته شود.
وی با اشاره به اینکه آمریکا در هر جایی که بتواند حاکمیت کشوری را نقض کند از این تکنولوژی پیشرفته استفاده می‌کنند، بیان داشت: شاهد بودیم این ابزار فوق تکنولوژی در پاکستان، افغانستان، لیبی و چند کشور دیگر استفاده شد.
طبرسی اظهار داشت: نیروهای سپاه توانستند این تکنولوژی را که آمریکا با تجربیات چندین دهه خود به آن دست یابد، را مهار کنند و این مسئله موفقیت بزرگ است.
وی از اوباما به عنوان فرعون زمان یاد کرد و گفت: تحقیر آمریکا در درخواست  باز پس گرفتن هواپیمایی جاسوسی محسوس بود.
امام جمعه در بخش دیگری از سخنانش به هفته راهداری و حمل و نقل استان مازندران اشاره کرد و گفت: نارسایی‌هایی که در بخش راه‌های استان وجود دارد که باید برطرف شود.
طبرسی ابراز داشت: راه سازی مناطق محروم نیز از مواردی است که باید در دستور کار اداره راه و ترابری مازندران قرار گیرد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول