اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فردوس:

شکار 170-RQ افتضاح امنیتی برای آمریکا بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهر فردوس گفت: شکار هواپیمای آمریکایی در خاک ایران یک افتضاح امنیتی برای ایالت متحده آمریکا بود.

شکار 170-RQ افتضاح امنیتی برای آمریکا بود
به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمجدالدین حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: شکار هواپیمای آمریکایی نه تنها غربی‌ها بلکه چینی‌ها و روس‌ها را نیز شگفت‌زده کرد و قدرت دفاعی بالای جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشت.
وی افزود: کارشناسان و متخصصان ایرانی به راحتی بر فناوری و اطلاعات تکنولوژی ذی‌قیمتی که داشتند، مسلط شدند و به انحصار آمریکا در این زمینه پایان دادند.
حسینی تصریح کرد: این حادثه شکننده بودن ابزارهای امنیتی آمریکا را آشکار کرد و پایان انحصار آمریکا بر یک فناوری پیچیده بود.
امام جمعه فردوس با اشاره به سالروز وحدت حوزه و دانشگاه یادآور شد: در اوایل انقلاب وحدت حوزه و دانشگاه فقط در حد تفاهم اخلاقی، درک متقابل، رفع سوء ظن‌ها و نزدیک شدن به هم در صفوف مبارزه با استکبار بود و این سبب الگوبرداری جوامع اسلامی از انقلاب و فداکاری ملت ما شد.
حسینی گفت: در دهه آینده وحدت حوزه و دانشگاه باید در راستای جامعه‌سازی جدید باشد تا کشورهای اسلامی دیگر از پروژه حکومت سازی ایران اسلامی الگوبرداری کنند.
وی افزود: حماسه نهم دی ماه پایانی بر هشت‌ماه فتنه‌گرایی دشمنان نظام اسلامی در کشور و شکست برنامه‌های استکبار جهانی و برخی ایادی داخلی آنان شد و امروز به عنوان یکی از ایام‌الله‌های انقلاب اسلامی مطرح است.
امام جمعه فردوس تصریح کرد: در حماسه نهم دی‌ماه نصرت الهی شامل حال ملت ما شد و خداوندی که دل‌ها به دست اوست دل‌ها را متمایل کرد که همانند سیل خروشانی در خیابان‌ها به حرکت درآیند و این حماسه بزرگ را خلق کنند.
حسینی یادآور شد: ایمان دینی مردم در حماسه نهم دی کاملاً محسوس بود و درس گرفتن از حماسه عاشورا یکی دیگر از عوامل مهم بسیج مردمی در این روز بود.
وی گفت: خداوند متعال زمین را پر از زرق و برق آفرید و این زیبایی‌ها انسان را به سوی خود جلب و انگیزه‌های مختلفی را در درون انسان بیدار می‌کند.
امام جمعه فردوس افزود: از این طریق انسان بر کرسی آزمایش قرار می‌گیرد و میزان قدرت و ایمان، نیروهای اراده، معنویت، فضلت و تقوای خود را به نمایش می‌گذارد.
انتها‌ی پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول