اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان:

آمریکا یک ادعاگر بیش نیست

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: هواپیمای جاسوسی آمریکا که میلیاردها دلار برای ساخت آن هزینه شده، با کمترین تلفات در اختیار ایران قرار گرفت که نشان دهنده این است که آمریکا فقط ادعا می‌کند.

آمریکا یک ادعاگر بیش نیست
 به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی صبح امروز در مراسم دعای ندبه در مصلای المهدی(عج) زابل اظهار کرد: همه ما علاقه‌مندیم که حسینی باشیم، حسینی زندگی کنیم و حسینی از دنیا برویم لذا باید چه کاری انجام دهیم تا بتوانیم اینگونه ادامه دهنده راه حسین (ع) باشیم.
وی تصریح کرد: امام حسین(ع) می‌فرماید "هر که سمت و سیاق ما را می‌خواهد و در آن می‌خواهد حرکت کند، دو شرط لازم دارد اول اینکه باید از جان و دل در این مسیر گام بردارد و دوم اینکه صرفاً هدف او الهی و توجه نفس به لقاح حق باشد".
امام جمعه زاهدان بیان داشت: اگر قصد و غرض ما غیر از خدا باشد، نمی‌توانیم همگام با اهل بیت (ع) حرکت کنیم.
سلیمانی ادامه داد: امام حسین (ع) منشور و اعلامیه‌ای برای بشر قرار داده که استقامت، شجاعت، شهادت، غیرت و... از ابزار آن هستند و در برابر با آگاهی زمان چنین منشوری صادر شده است.
وی افزود: فرهنگ ما فرهنگ انتظار و مهدویت است و باید خود را جزو منتظران واقعی امام زمان (عج) بدانیم.
خطیب جمعه زاهدان در ادامه به حوادث تروریستی استان اشاره کرد و گفت: دشمن با ترور مساجد علی‌ابن‌ابیطالب، مسجد جامع، ترور عزاداران در تاسوعای حسینی چابهار و... تلاش کرد تا وحدت بین مسلمین را بر هم زند در حالی که مردم استان خیر و صلاح استان و کشور خود را می‌دانند و در مسیر ولایت‌فقیه گام بر می‌دارند.
سلیمانی به جریان اخیر هواپیمای بدون سرنشین آمریکا در ایران اشاره کرد و افزود: مدرن‌ترین هواپیمای بدون سرنشین آمریکا که میلیاردها دلار برای آن هزینه و به دست بهترین و قوی‌ترین دانشمندان آمریکایی به مدت پنج سال ساخته شده بود وقتی به صورت نامحسوس وارد ایران می‌شود و جاسوسی می‌کند، ایران بدون کمترین هزینه و تلفات آن را بر زمین می‌نشاند که اینها نشان دهنده قدرت ایمان مردم ما بوده و اینکه آمریکا فقط ادعا می‌کند.
وی ادامه داد: در ابتدا آمریکا گفته بود که این یک آهن پاره‌ای بیش نیست و تا امروز چندین بار صحبت خود را عوض کرد و در نهایت از ایران خواست تا هواپیما به آنها بازگردانده شود.
خطیب جمعه زاهدان گفت: ما باید آماده فرج امام زمان باشیم و وقتی این آمادگی مهیا باشد جزو افراد آن حضرت هستیم.
این مراسم با حضور آحاد مردم سیستان، زن و مرد برگزار شد و میزبانی این مراسم را بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بر عهده داشت.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول