اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گلپایگان:

بازگرداندن هواپیمای بدون سرنشین آمریکا محال است

خبرگزاری فارس: امام جمعه گلپایگان گفت: واسطه‌گری کشورهای دیگر هم در بازگرداندن هواپیمای بدون سرنشین بی‌فایده است و تأثیری ندارد.

بازگرداندن هواپیمای بدون سرنشین آمریکا محال است
به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، حجت‌الاسلام محمدرضا اسماعیلی در نماز جمعه این هفته شهرستان گلپایگان اظهار داشت: نخستین کشوری که از سقوط هواپیمای بدون سرنشین آمریکا در ایران لطمه سختی خورد، کشور اسرائیل و صهیونیست‌ها بودند، آمریکاdی‌ها در مرحله نخست این موضوع را انکار کرده اما زمانی که دیدند این هواپیما در معرض دید مردم قرار گرفته و رسانه‌ها آن را مخابره کردند، ناچار به تسلیم شدند.
وی افزود: هواپیمای بدون سرنشین فوق جاسوسی آمریکا، بالاترین ابزار جاسوسی سازمان سیاست که توسط نیروها و کارشناسان اطلاعاتی ایران در شرق کشور فرود آمد.
نماینده ولی فقیه در گلپایگان با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) گفت: امام راحل در آزادسازی خرمشهر و آبادان فرمودند که «خرمشهر را خدا آزاد کرد» و ما باید آگاه باشیم که هر زمان پیروزی به دست می‌آوریم از لطف و عنایت خداست و به این امر را در قرآن کریم نیز اشاره شده است که «شما مرا یاری کنید تا من هم در سختی‌ها به کمک شما آیم».
وی ادامه داد: آمریکا باید بداند در اول راه است و از اینکه هواپیمای بدون سرنشین را به سمت کشور ایران هدایت کرده باید عذرخواهی کند و بداند واسطه‌گری کشورهای دیگر هم در این مسئله بی‌فایده است.
اسماعیلی گفت: ملت ایران کشور 50 سال قبل نیست که از تهدیدات آمریکا و اسرائیل بهراسد، این کشور وابسته به امام زمان (عج) است و مردم این کشور غدیری، حسینی، فاطمی و محمدی (ص) هستند و در راه اعتلای اسلام ناب تلاش می‌کنند.
 
* ستاد عتبات عالیات در گلپایگان افتتاح شد
وی در ادامه به تشکیل ستاد عتبات عالیات در شهرستان گلپایگان اشاره کرد و بیان داشت: دفتر ستاد عتبات عالیات در امامزادگان 17 تن تشکیل شده است و مردم می‌توانند نذور و هدایای خود را به این دفتر اهدا کنند تا در اختیار ستاد عتبات عالیات مرکزی قرار گیرد.
اسماعیلی با اشاره به سالروز انفجار حرم عسگریین گفت: این انفجار توسط وهابیون صورت گرفت و بارها در بیانیه‌هایی که صادر کردند، اعلام داشتند که اگر باز هم این مکان مقدس ساخته شود، ما دوباره آنجا را تخریب می‌کنیم.
وی تاکید کرد: وهابیون می‌خواهند آنچه مربوط به تاریخ و اهل‌ بیت (ع) است، تخریب کنند اما باید بدانند که شیعیان سراسر دنیا و به ویژه شیعیان ایران اسلامی بهتر از گذشته این مکان‌های مقدس را بازسازی می‌کنند و ملت ایران همواره مدافع سرسخت پیامبر (ص) و اهل‌بیت (ع) است.
 
*‌ وحدت رمز ماندگاری حوزه و دانشگاه است
امام جمعه گلپایگان در ادامه به 27 آذر ماه و شهادت دکتر مفتح اشاره کرد و بیان داشت: روز شهادت این استاد گران‌قدر روز وحدت حوزه و دانشگاه نام‌گذاری شده است و باید دانشجویان و طلاب همواره به وحدت توجه ویژه‌ای داشته باشند و راه‌های رسیدن به وحدت را پیگیری کنند تا ثمرات مطلوب آن به جامعه اسلامی برسد.
نماینده ولی فقیه در گلپایگان همچنین به هفته راهداری اشاره کرد و بیان داشت: اداره راه و ترابری گلپایگان خدمات زیادی در شهرستان انجام داده است اما حمل و نقل جاده‌ای به ترمیم و حمایت بخش خصوصی نیاز دارد تا مردم جامعه بیشتر در رفاه و آسایش باشند.
 
* ساختار شهری باید تغییر کند
وی به قانون جدید راهنمایی و رانندگی نیز اشاره‌ای داشت و گفت: مردم باید به قوانین راهنمایی و رانندگی و مجریان قانون احترام بگذارند، بسیاری از حوادث توسط خود مردم رقم می‌خورد و اگر استانداردها را رعایت کنیم، جریمه نمی‌شویم.
اسماعیلی گفت: قانون جدید راهنمایی و رانندگی احتیاج به اصلاح داشت ولی قوانین و جریمه‌های اعلام شده مقداری سنگین است البته ساختار شهری ما هم باید تغییر کند و با قوانین اجتماعی هماهنگ شود تا اجحافی به مردم نشود.
انتهای پیام/آ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول