اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت نیشابور:

آمریکا و انگلیس دو ضربه سیاسی بزرگ از ایران خوردند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت نیشابور گفت: طی ماه جاری، آمریکا و انگلیس دو ضربه سیاسی بزرگ از ایران خوردند.

آمریکا و انگلیس دو ضربه سیاسی بزرگ از ایران خوردند
به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، حجت‌الاسلام رجبعلی سلامی ظهر امروز در خطبه دوم نماز جمعه این شهر، اظهار داشت: نشاندن هواپیمای جاسوسی آمریکا در کشور خارج از تصور دشمن بود؛ چرا که این هواپیمای فوق مدرن توسط سامانه‌های مختلف آمریکا به شدت کنترل می‌شد.
سلامی ادامه داد: آمریکایی‌ها هرگز تصور چنین افتضاح امنیتی و اطلاعاتی را نمی‌کردند زیرا اطلاع درستی از توان و قدرت ایران در زمینه جنگ الکترونیکی نداشتند.
امام جمعه موقت نیشابور بیان داشت: این اتفاق برای ملت ایران یک پیروزی بزرگ و برای آمریکایی‌ها یک افتضاح دیگر را به بار آورد تا جایی که اوباما طی یک درخواست رسمی از ایران خواست تا این هواپیما را به آمریکا پس بدهند.
وی سخنان اوباما را مبنی بر پس دادن هواپیمای جاسوسی مضحک خواند و گفت: این سخنان حاکی از فشار روانی بسیار بالا بر مسئولان آمریکاست.
امام جمعه موقت نیشابور افزود: این یک افتخار برای تشکیلات نظامی کشور است که توانستند بار دیگر خاطره شکست آمریکا در صحرای طبس را یادآور شوند.
وی از تصویب طرح مجلس مبنی بر کاهش روابط خارجی ایران با انگلیس و اخراج سفیر آن کشور به عنوان ضربه سیاسی دیگر به استعمار پیر نام برد.
امام جمعه موقت نیشابور خاطرنشان کرد: جمعه پیش، جمعه سیاه رژیم صهیونیستی بود که در آن روز، قطعنامه علیه این رژیم صادر شد.
سلامی گفت: این قطعنامه توسط مجامع مختلف بین‌المللی صادر شد که سبب رسوایی این رژیم نزد اذهان عمومی جهان شد.
امام جمعه موقت نیشابور یادآور شد: رژیم صهیونیستی به واسطه حمایت‌های آمریکا و انگلیس جنایات مختلفی را مرتکب شده است که همین سبب منفور شدن این دو کشور نزد افکار عمومی منطقه شده است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول