اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیله‌سوار:

ذلت آمریکا با خروج از عراق تکمیل شد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان بیله‌سوار گفت: ذلت روز افزون آمریکا و رژیم‌های استکباری با خروج بی‌نتیجه از کشور عراق تکمیل شد.

ذلت آمریکا با خروج از عراق تکمیل شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام کریم قیاسی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بیله‌سوار اظهار داشت: آمریکا در یک سرگردانی تمام عیار با حضور یک دهه‌ای خود در کشور عراق نه تنها به اهداف خود جامه عمل نپوشاند بلکه با ذلت و خواری مجبور به ترک این کشور و منطقه شد.
وی با اعلام اینکه حمله عراق جز سرنگونی و نابودی صدام به عنوان هم پیمان خود این کشور در دوران جنگ هشت ساله نتیجه‌ای به همراه نداشته است، گفت: آمریکا از روش‌های دیگر نیز می‌توانست صدام را دستگیر و به سزای اعمالش برساند اما با قتل و کشتار بی‌رحمانه‌ای که در یک دهه گذشته در عراق و کشورهای دیگر انجام داد موجی از نفرت جهانی را علیه خود برانگیخت.
امام جمعه بیله‌سوار در ادامه سخنان خود به موفقیت کشورمان در غلبه بر تکنولوژی‌های پیشرفته استکبار جهانی اشاره کرد و افزود: اگر رئیس جمهور مغرور آمریکا از ملت ایران برای بازپس‌گیری هواپیمای جاسوسی خود التماس و خواهش می‌کند این نتیجه عزت‌مندی ملت ایران است که به هیچ کس باج نمی‌دهد.
قیاسی ادامه داد: این حرکت تاریخی سربازان امام عصر (عج) سبب شد تا استکبار حساب کار به دستش بیاید و از این به بعد دست به خیانت‌ها و برخی کارشکنی‌ها علیه نظام اسلامی نزند.
وی به موفقیت پی در پی کشورمان در آذر ماه در مواجهه با تحرکات استکبار جهانی اشاره و خاطرنشان کرد: سومین موفقیت مسلمانان و ذلت استکبار در این ماه مربوط به قطع رابطه ایران با کشور خبیث و حیله‌گر انگلیس بود که این قطع رابطه سبب شد تا ملت ما از دست این حیله‌گر تاریخ و مکار روزگار خلاصی پیدا کند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه بیله‌سوار در بخش دیگری از خطبه‌های نماز روز 27 آذر را به عنوان نماد وحدت و همدلی حوزه و دانشگاه ستود و بیان داشت: تحکیم این رابطه ارزشمند سبب خواهد شد تا روز به روز بر عظمت و جلال علم و تدین و فقاهت افزوده شود.
قیاسی از شهید مفتح به عنوان مبتکر این حرکت ارزشمند یاد کرد و افزود: شهید مفتح به خاطر این حرکت‌های تاثیرگذار مورد غضب دشمنان قرار گرفت و در این کار فرصت همراهی بیشتر را نداشت.
وی در پایان سخنان خود روز پژوهش و حمل و نقل را گرامی داشت و از دست‌اندرکاران و دلسوزان این دو حوزه خواست در خدمت‌رسانی شایسته به مردم و تقویت جبهه تحقیق و پژوهش به عنوان زیر ساخت علم و دانش‌اندوزی تلاش کنند.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول