اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت کنگان:

شکار هواپیمای رادارگریز اوج افتضاح امنیتی آمریکاست

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت کنگان گفت: شکار هواپیمای رادارگریز اوج افتضاح امنیتی آمریکاست.

شکار هواپیمای رادارگریز اوج افتضاح امنیتی آمریکاست
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام محمد سبحانی در خطبه‌های امروز نماز جمعه بندر کنگان با بازخوانی بخش‌هایی از نامه امام علی(ع) به امام حسن(ع) اظهار داشت: بسیاری از گناهان ما به این دلیل است که قیامت را قبول نداریم و اگر قیامت را قبول کنیم گناهی مرتکب نمی‌شویم.
وی در ادامه با انتقاد از شکل برخی عزاداری‌ها افزود: برخی از عزاداری‌ها به رقابتی بین هیئت‌ها تبدیل شده و این به هیچ وجه صحیح نیست و در عزاداری‌ها باید محتوای عزاداری بیشتر شود نه اینکه تجملات و زرق و برق را بیشتر کنیم.
امام جمعه موقت کنگان با اشاره به اینکه برخی عزاداری‌ها موجبات آزار و اذیت مردم را فراهم می‌کند خاطرنشان کرد: عزاداری مستحب موکد است امام آزار و اذیت مردم گناه کبیره است و در عزاداری‌ها نباید موجبات ناراحتی مردم را فراهم کنیم.
سبحانی در ادامه به شکار هواپیمای رادارگریز آمریکا توسط ایران اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: این یک پیروزی بزرگ برای ملت ایران و اوج افتضاح امنیتی آمریکاست.
وی افزود: این تفکر که ایران اسلامی نمی‌تواند همانند این هواپیما را بسازد در واقع تفکر فرعون زمان است و ایران اسلامی قادر به هر گونه پیشرفتی در حوزه علمی است و کنترل این هواپیما نشان داد که چه میزان پیشرفت کرده‌ایم.
امام جمعه موقت کنگان در ادامه به شهادت استاد دکتر مفتح اشاره کرد و اذعان داشت: شهید مفتح خدمات زیادی به جامعه علمی کشور ارائه کرده‌اند و نقش این انسان بزرگ در وحدت حوزه و دانشگاه بی‌نظیر بوده است.
سبحانی تصریح کرد: امروز وحدت حوزه و دانشگاه موجبات رشد و پیشرفت روزافزون کشور را فراهم می‌کند و بدون تردید دشمنان از این وحدت هراس دارند.
وی افزود: پژوهش و تحقیق باید در دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه نهادینه شود و اگر به سمت تحقیق و پژوهش برویم پیشرفت قطعی است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول