اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل راه و ترابری مازندران:

کمبود اعتبار برای توسعه راه‌های مازندران وجود دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و ترابری استان مازندران گفت: برای توسعه راه‌های استان با کمبود اعتبار مواجه هستیم.

کمبود اعتبار برای توسعه راه‌های مازندران وجود دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، علی اسد در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه ساری با بیان اینکه در تمامی محورهای مواصلاتی و شریانی مازندران، عملیات تعریض، چهارخطه کردن و بازسازی مسیرها در حال انجام است، اظهارداشت: هم اکنون از شرق تا غرب مازندران، کارگاه‌های راهسازی و راهداری ایجاد شده است.
وی یادآورشد: مجموع اعتبارات ملی سال جاری بخش راه و ترابری و حمل و نقلی مازندران در استان بالغ بر 350 میلیارد تومان است ولی برای توسعه راه‌های استان با کمبود اعتبار مواجه هستیم.
اسد با اشاره به اینکه 800 پروژه راهسازی و راهداری در سطح استان در دست اقدام وجود دارد، تصریح کرد: کمربندهای ساری، بابل، محمودآباد، فریدونکنار و تنکابن در مازندران در دست اجرا و راه‌اندازی است.
اسد با تاکید بر اینکه عملیات ایمن‌سازی و تعریض جاده‌های روستایی در دستور کار این اداره کل است، اعلام کرد: امسال 150 کیلومتر از راه‌های روستایی استان آسفالت شده است.
این مسئول با بیان اینکه اهمیت دولت به حمل و نقل عمومی اتفاق خوبی است که در سال های اخیر متوجه مردم شده است، بیان داشت: هم‌اکنون تنها دو درصد حوادث جاده‌ای مازندران از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی انجام می‌شود.
وی اذعان داشت: توسعه خدمات حمل و نقلی، افزایش ناوگان مسافر، ایجاد مجتمع‌های رفاهی بین راهی و شرکت‌های حمل و نقلی در دولت‌های نهم و دهم تقویت شده است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول