اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ دسته اول هندبال؛

مهتاب قم با غلبه بر سایپا کاشان راهی مرحله دوم شد

خبرگزاری فارس: تیم هندبال مهتاب قم در دیداری حساس با عبور از سد سایپا کاشان به مرحله دوم مسابقات لیگ دسته اول هندبال کشور صعود کرد.

مهتاب قم با غلبه بر سایپا کاشان راهی مرحله دوم شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، هندبالیست‌های مهتاب قم بعد از کسب چهار پیروزی متوالی در سه هفته از دور رفت و همچنین نخستین هفته از دور برگشت مسابقات لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور، در تلاش برای قطعی کردن صعود خود به مرحله دوم، مقابل سایپا کاشان به میدان رفتند.
این دیدار همزمان با سایر بازی‌های هفته دوم از دور برگشت مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته اول هندبال مردان باشگاه‌های کشور به میزبانی تیم هندبال سایپا کاشان در سالن مرحوم کتابچی این شهر برگزار شد که با برتری قاطع مهتاب به پایان رسید.
شاگردان ناصر فلسفی در این دیدار همانند بازی رفت که در قم از سد سایپا گذشتند زیاد به خود زحمت ندادند و در دیداری که کاملا تیم برتر میدان بودند، پیروزی بازی رفت را البته با نتیجه‌ای بهتر تکرار کردند تا از هم اکنون یکی از تیم‌های حاضر در مرحله دوم باشند.
هندبالیست‌های تیم مهتاب قم که در این دیدار نیز مانند بازی‌های گذشته تشنه پیروزی نشان می‌دادند، باز هم با ارائه بازی خوب و هماهنگ موفق شدند میزبان خود تیم هندبال سایپا کاشان را در خانه با نتیجه 34 بر 29 شکست داده و دو امتیاز این دیدار را به حساب امتیازات اندوخته شده خود واریز کنند.
این در حالی است که تیم هندبال مهتاب قم در هفته دوم از دور رفت رقابت‌های مرحله گروهی یا مقدماتی لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور در دیداری که در سالن شهید حیدریان قم برگزار شده بود، توانسته بودند  با حساب 32 بر 25 تیم سایپا را در آن مسابقه نیز شکست دهند.
هندبالیست‌های مهتاب قم در حالی این دیدار خارج از خانه را همانند بازی رفت با پیروزی با اختلاف پنج گل به سود خود به پایان رساندند که با این پیروزی از پنج مسابقه خود با کسب پنج پیروزی متوالی 10 امتیازی شدند و به صدر جدول گروه دوم تکیه زدند.
این مسابقه در حالی با برتری قاطع تیم هندبال مهتاب قم به پایان رسید که هندبالیست‌های قمی بدین ترتیب کار صعود خود به مرحله دوم را یکسره کردند تا تیم دوم جدول برای صعود به مرحله دوم از بین تیم‌های ب. آ شیراز و سایپا کاشان انتخاب شود.
این در حالیست که تیم هندبال مهتاب قم دو مسابقه رفت و برگشت نیز موفق به شکست تیم هندبال تفت یزد شده است و در دیدار با تیم هندبال ب.آ جهرم نیز که بازی رفت آن در سالن شهید حیدریان قم انجام شد، میهمان خود را شکست داد تا بازی برگشت با این تیم جهرمی کاملا تشریفاتی باشد.
امسال رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور امسال بر خلاف چند فصل گذشته با شرکت 12 تیم در یک گروه به شکل دوره‌ای به انجام می‌رسد و تیم هندبال مهتاب قم نیز یکی از تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول به شمار می‌رود.
تیم‌های حاضر در مرحله گروهی مسابقات این فصل لیگ دسته اول هندبال مردان باشگاه‌های کشور در سه گروه چهار تیمی با یکدیگر رقابت‌های مرحله مقدماتی را برگزار می‌کنند که طی آن بازی‌ها به شکل رفت و برگشت برگزار می‌شود.
در پایان دیدارهای مرحله گروهی، تیم‌های اول و دوم هر گروه راهی مرحله دوم می‌شوند و بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون هندبال، دیدارهای این مرحله در قالب دو گروه سه تیمی به شکل دوره‌ای برگزار می‌شود تا چهره تیم‌های برتر مشخص شود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول