اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دماوند در مجلس:

خدمات دولت نادیده گرفته نشود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید تلاش‏های شبانه‏روزی دولت را نادیده گرفت.

خدمات دولت نادیده گرفته نشود
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، شاهرخ رامین پیش از ظهر امروز در جمع مدیران شهرستان دماوند اظهار کرد: دولت در بسیاری از موارد با وجود کوشش در راه رفاه مردم مجبور به سکوت نیز بوده است.
وی با اشاره به شرایط ایجاد شده از سوی استکبار جهانی برای ایران اسلامی خاطرنشان کرد: رسیدن به موعد انتخابات فشارها را بر بسیاری از عناصر مدیریتی و اجرایی مناطق مختلف بیشتر می‏کند.
رامین ادامه داد: در برهه‏ای از تاریخ که با فروپاشی ابرقدرت‏های جهانی و ظهور قدرت‏های نوین همراه است، موجبات افزایش فشار مشابه آن چه که در انتخابات دیده می‏شود را بر این عناصر فراهم خواهد آورد.
نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی افزود: نمونه این فشار هجمه اقتصادی جهان علیه ایران اسلامی است که رئیس بانک مرکزی را به استفاده از عبارت "شعب ابی‏طالب" پس از گذشت یک سال از محاصره اقتصادی ملزم ساخت.
وی با اشاره به گفت‏وگوی خود با وزیر اقتصاد و دارایی اظهار داشت: روزی حسینی با گلایه به من گفت که "اگر گردانی از این 70 میلیون نفر در محاصره نظامی دشمن گرفتار بیاید آیا همگی برای نجات آنها تلاش و دعا نمی‏کردید".
رامین ادامه داد: حسینی اضافه کرد "محاصره اقتصادی کشور به معنای قرار گرفتن من و دیگر عناصر اقتصادی این مرز و بوم در حصر دشمنان است".
نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این مسئول ادامه داد "چرا از یکدیگر نمی‏پرسید که چرا تورم پیش بینی شده 84 درصد پس از اجرای قانون هدفمندی یارانه‏ها رخ نداد؛ چرا نمی‏پرسید که چگونه با وجود مشکلات بسیار نبض پول کشور همچنان در حال تپیدن است و سوال نمی‏کنید که چرا بورس ایران در ردیف مراکز موفق مالی قرار دارد".
وی ادامه داد: سخنان حسینی وزیر اقتصاد و دارایی یکی از هزاران سخنی است که باید به سمع و نظر مردم ایران رساند.
رامین با اشاره به تئوری‏های ارائه شده از سوی امام راحل (ره) در زمینه نظام‏های مختلف جهانی یادآور شد: امام راحل عظیم‏الشان (ره) در بیانات متعدد خود بر ناکارآمدی نظام‏های کمونیستی و سرمایه‏داری تاکید داشتند.
نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این تئوری بنیانگذار جمهوری اسلامی با فروپاشی نظام‏ کمونیستی در گذشته و اضمحلال نظام سرمایه‏داری امروز کاملا همخوان است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول