اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان تأکید کرد:

هماهنگی بیشتر بخش خصوصی و دولتی در امر صادرات

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: هماهنگی هرچه بیشتر بخش خصوصی و دولتی و تمام دستگاه‌های مربوطه در امر صادرات باید بیش از گذشته وجود داشته باشد.

هماهنگی بیشتر بخش خصوصی و دولتی در امر صادرات
به گزارش فارس از کرمان، اسماعیل نجار بعد از ظهر دیروز در جمع صادرکنندگان نمونه استان کرمان اظهار داشت: با مرور تاریخ اسلام، متوجه گسترش اسلام به وسیله تجارت و درآمد می‌شویم که نمونه بارز آن صادرات حاصل از اموال حضرت خدیجه (س) است.
وی تصریح کرد: پیامبر اکرم (ص) در نهایت امانتداری، درستکاری و اعتقاد راسخ به صادرات کالا و محصول و از همه مهم‌تر صدور اسلام می‌پرداخت.
‌نجار عنوان کرد: اگر تولیدی اتفاق نیفتد، صادراتی هم اتفاق نخواهد افتاد، هماهنگی بخش خصوصی و دولتی و دستگاه‌های ذیربط نشان‌دهنده رشد است.
وی بیان کرد: ما باید در زمینه تولید و صادرات به گونه‌ای عمل کنیم که کشورهای دیگر برای رسیدن به سطح موفقیت ما تلاش کنند.
نجار گفت: محور صادرات تولید مناسب است که در این راستا باید به کیفیت بالا و هزینه پایین در تولید محصولات و کالاها توجه کرد.
استاندار کرمان اظهار داشت: شناسایی آسیب‌ها در تولید، صادرات و حل مشکلات در این زمینه برای ایجاد فضای کسب و کار مناسب ضروری است.
نجار با اشاره به اینکه اصلاح قوانین در برخی موارد مشکلات پیش روی صادرات و تولید را برطرف می‌کند، افزود: گاهی اوقات مقررات و بخش نامه‌ها در بسیاری از کارها یکدیگر را نقض می‌کنند و بسیار پیچیده هستند.
وی گفت: هماهنگی هرچه بیشتر بخش خصوصی و دولتی و تمام دستگاه‌های مربوطه در امر صادرات باید بیش از گذشته وجود داشته باشد.
نجار با اشاره به ارتقای سطح آموزش در بین افراد تولید کننده و صادر کننده برای موفقیت هرچه بیشتر در فعالیت‌های اقتصادی توسط پیشکسوتان و کارشناسان این بخش خاطرنشان کرد: با چنین شرایطی ارز‌آوری و کارآمدی بیشتری وجود دارد.
نجار به بیان ظرفیت‌های بی‌نظیر و خدادادی در استان کرمان پرداخت و بیان کرد: خداوند در هیچ موردی برای این استان کم نگذاشته است و این ما هستیم که باید با استفاده از این ظرفیت‌ها برای پیشرفت هرچه بیشتر استان تلاش کنیم.
وی اظهار داشت: نباید این ظرفیت‌ها و فرصت‌ها را با کم‌کاری و بد‌اندیشی از دست بدهیم.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول