اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ایجرود خبر داد:

‌احداث دانشگاه پیام‌نور در ایجرود

خبرگزاری فارس: فرماندار ایجرود گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای احداث فاز نخست دانشگاه پیام نور انجام شده است.

‌احداث دانشگاه پیام‌نور در ایجرود
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، باقر اکبر‌پور شامگاه پنجشنبه در جلسه بررسی مشکلات دانشگاه پیام‌نور این شهرستان، اظهار داشت: وجود مراکز دانشگاهی و علمی در هر شهر موجب رونق فرهنگی آن محل می‌شود.
وی با بیان اینکه برای احداث فاز نخست دانشگاه پیام نور واحد ایجرود زمینی به مساحت 30 هزار متر مربع در نظر گرفته شده است، یادآور‌ شد: برای احداث این دانشگاه 10 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است‌.
فرماندار ایجرود افزود‌: از این میزان 6 میلیارد و 700 میلیون ریال مربوط به احداث فاز نخست دانشگاه‌ است.
وی با بیان اینکه یک میلیارد و 200 میلیون ریال برای حصارکشی این مجموعه در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: 600 میلیون ریال نیز برای اخذ انشعابات در نظر گرفته شده است‌‌.
اکبرپور با بیان اینکه عملیات دیوار‌کشی این طرح انجام شده است، یادآور شد: این عملیات 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی از رفع مشکل تامین راه دسترسی‌، آب شرب‌، گاز و برق این دانشگاه خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای احداث فاز نخست این مجموعه انجام شده است.
‌رئیس دانشگاه پیام‌نور استان زنجان نیز در این جلسه با تقدیر از همکاری جدی شهرداری و شورای اسلامی زرین‌آباد در حل مشکلات دانشگاه پیام‌نور واحد ایجرود گفت‌: دانشگاه‌ها پیشانی فرهنگی شهرها محسوب می‌شوند.
محمد موسوی افزود‌: در حال حاضر در واحد ایجرود در پنج رشته حقوق‌، حسابداری‌، مهندسی صنایع و مدیریت دولتی و بازرگانی بیش از 500 دانشجو تحصیل می‌کنند‌.
وی با اشاره به توجه جدی نظام جمهوری اسلامی به امر آموزش تصریح کرد‌: در دو سال گذشته به اندازه 20 سال قبل برای دانشگاه پیام‌نور استان زنجان کار انجام شده است‌.
رئیس دانشگاه پیام‌نور استان زنجان از کلنگ‌زنی احداث سر درب دانشگاه پیام‌نور واحد ایجرود در 22 بهمن امسال خبر داد و افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم در این خصوص انجام شده است‌.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول