اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دانشگاه پیام نور کردستان:

فضاهای فیزیکی پیام نور کردستان در خور شأن دانشجویان نیست

خبرگزاری فارس: سرپرست دانشگاه پیام نور استان کردستان گفت: فضاهای فیزیکی دانشگاه پیام نور کردستان متناسب با شأن دانشجویان نیست که باید با حمایت استانداری در راستای بازسازی و توسعه آنها اقدام شود.

فضاهای فیزیکی پیام نور کردستان در خور شأن دانشجویان نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ایوب مرادی ظهر امروز در مراسم تودیع سرپرست قدیم دانشگاه پیام نور کردستان و معارفه خود به عنوان سرپرست جدید در سنندج، اظهار داشت: بعد از چند سال خدمت در یکی از مراکز این دانشگاه با مسائل و مشکلات آن آشنایی دارم و حل این مشکلات در اولویت کاری قرار خواهد گرفت.
وی گستردگی ارائه خدمات پیام نور در شهرهای دورافتاده و محروم استان را نشان از ظرفیت و توان بالای این دانشگاه خواند و افزود: توسعه دانشگاه نیازمند همتی بلند است که این مهم در کارکنان پیام نور استان کردستان وجود دارد.
به گفته سرپرست دانشگاه پیام نور استان کردستان، جذب اساتید و هیئت علمی مجرب از دیگر برنامه‌های قابل اجرا در این دانشگاه است که به منظور برآورده کردن نیازهای دانشجویان و ارتقای سطح علمی این موضوع را در اولویت قرار می‌دهیم.
مرادی تصریح کرد: رویکرد دانشگاه را به سمت تحصیلات تکمیلی و افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد سوق خواهیم داد.
معاون دانشگاه پیام نور کردستان نیز در این مراسم با اشاره به وجود 10 مرکز و واحد آموزشی این دانشگاه در کردستان، از آن به عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه کردستان نام برد و گفت: هم‌اکنون 25 هزار دانشجو در مراکز و واحدهای تابعه این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.
اسکندر مرادی از تدریس 92 رشته تحصیلی در دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور کردستان خبر داد و گفت: در این دانشگاه علاوه بر خدمات آموزشی، خدمات فرهنگی نیز ارائه می‌شود.
به گفته وی، این دانشگاه در زمینه‌های پژوهشی، اداری، مالی و عمرانی با رشد قابل توجهی مواجه شده و این نشان از توان و همت بالای مسئولان در زمینه توسعه این دانشگاه بوده است.
مرادی خاطرنشان کرد: دانشگاه پیام نور کردستان اکنون رتبه 4 کشوری در بین دانشگاه‌های پیام نور کشور، رتبه نخست روابط عمومی و رتبه پنجم در زمینه اداری و مالی را داراست.
معاون دانشگاه پیام نور کردستان در پایان گفت: دانشگاه پیام نور با گستردگی خاص و کم‌هزینه بودن تحصیل در آن به نماد عینی و واقعی عدالت تبدیل شده است.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول