اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تودیع سرپرست دانشگاه پیام نور کردستان بدون حضور وی

خبرگزاری فارس: مراسم تودیع سرپرست قدیم و معارفه سرپرست جدید دانشگاه پیام نور کردستان در حالی برگزار شد که پیشوایی‌علوی سرپرست قدیم این دانشگاه در مراسم حضور نداشت.

تودیع سرپرست دانشگاه پیام نور کردستان بدون حضور وی
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، در این مراسم که ظهر امروز در سالن آمفی تئاتر پیام نور مرکز سنندج با حضور معاون استاندار کردستان و جمعی از مدیران کل ادارات برگزار شد، محسن پیشوایی‌علوی تودیع و ایوب مرادی به عنوان سرپرست جدید این دانشگاه معرفی شد.
معاون توسعه منابع انسانی استاندار کردستان در این مراسم با اشاره به پیشرفت‌های دانشگاه پیام نور، گفت: پیشرفت‌های این دانشگاه ملموس بوده و به یقین زمینه جهش‌های علمی در استان را فراهم خواهد کرد.
موسی مرادیانی افزود: استان کردستان از نظر نیروی انسانی غنی و توانمند است که دانشگاه‌ها می‌توانند استعدادهای بالقوه نهفته در جوانان را شکوفا کنند.
به گفته وی، توسعه دانشگاه‌ها بستری برای توسعه نیروی انسانی توانمند است و باید رویکرد دانشگاه‌های استان به این سمت باشد.
معاون توسعه منابع انسانی استاندار کردستان خاطرنشان کرد: تحقق این مهم با کمک و حمایت اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها امکان‌پذیر است.
مرادیانی تصریح کرد: دانشجویان نیز باید نیازهای خود را به ویژه در زمینه آموزشی از اعضای هیئت علمی و مسئولان دانشگاه مطالبه نمایند تا به اهداف مدنظر در راستای ارتقای سطح علمی استان و جهش‌های قابل قبول دست یافت.
وی از وجود مراکز آموزش عالی قوی و تاثیرگذار و تعداد دانشجویان به عنوان مولفه‌های توسعه همه جانبه استان و کشور نام برد و گفت: مجموعه استانداری و سایر دستگاه‌های اجرایی استان از دانشگاه‌ها و به ویژه پیام نور حمایت خواهند کرد.
معاون توسعه منابع انسانی استاندار کردستان در پایان از عملکرد چند ساله فعالیت دانشگاه پیام نور تقدیر کرد و از سرپرست جدید این دانشگاه خواست تا با اهتمام جدی‌تری در زمینه توسعه دانشگاه در ابعاد رشته‌های مختلف و فضاهای فیزیکی اقدام کند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول