اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز اراک:

کلاس‌های مجازی در دانشگاه پیام نور اراک راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور مرکز اراک از راه‌اندازی کلاس‌های مجازی برای نخستین بار در این دانشگاه خبر داد.

کلاس‌های مجازی در دانشگاه پیام نور اراک راه‌اندازی شد
مصطفی یوسفی‌راد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: کلاس‌های مجازی پس از فراهم کردن مقدمات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری به طور رسمی در دانشگاه پیام نور مرکز اراک راه‌اندازی شده است.
وی تصریح کرد: در حال حاضر کلاس‌های مجازی تنها در رشته تاریخ‌ و ‌فلسفه آموزش و پرورش در مقطع کارشناسی ارشد شروع به کار کرده است.
وی با بیان اینکه با راه‌اندازی این کلاس‌‌ها امکان استفاده از کلاس‌‌های مجازی در گستره کشور فراهم شده است، خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی کلاس‌های مجازی دانشجویان سایر مراکز می‌توانند از این کلاس‌ها استفاده کنند.
رئیس دانشگاه پیام نور مرکز اراک گفت: در حال حاضر 240 دانشجو از چهار کلاس مجازی استفاده می‌کنند و در نیم‌سال تحصیلی جاری تاکنون 71 کلاس مجازی تشکیل شده است.
یوسفی‌راد با اشاره به افزایش استقبال دانشجویان از این کلاس‌ها اظهار کرد:‌ تعداد دانشجویانی که در کلاس‌ها حضور می‌یابند به 32 نفر رسیده‌ که این تعداد رو به افزایش است.
وی پیرامون برنامه‌های آتی دانشگاه در زمینه کلاس‌های مجازی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته رشته زبان و ادبیات انگلیسی در مقطع کارشناسی ارشد و یک رشته در مقطع کارشناسی به جمع رشته‌های کلاس‌های مجازی افزوده می‌شود.
رئیس دانشگاه پیام نور اراک ادامه داد: در حال حاضر 6 کلاس مجازی دایر است که تجهیزات لازم برای هر چه بهتر برگزار شدن این کلاس‌ها فراهم شده است.
به گفته وی کلاس مجازی با هزینه‌ای بالغ بر 23  میلیون تومان راه‌اندازی شده‌ که این هزینه صرف راه‌اندازی شش اتاق مجازی و خرید تجهیزات شده است.
وی گفت: این کلاس‌ها دارای خط اینترنتی جدا و یک خط پشتیبان هستند و هر سیستم متصل به سیستم UPS است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول