اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان؛

رئیس جدید دانشگاه پیام نور مرکز بین‌المللی کیش معرفی شد

خبرگزاری فارس: آیین تودیع و معارفه رئیس جدید دانشگاه پیام نور مرکز بین‌المللی کیش برگزار شد.

رئیس جدید دانشگاه پیام نور مرکز بین‌المللی کیش معرفی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کیش، علیرضا عبادی‌تبریزی رئیس سابق دانشگاه پیام نور در این جزیره عصر جمعه در مراسم تودیع و معارفه مذکور که با حضور هیئت اعزامی از ستاد استانی و کارکنان مرکز کیش برگزار شد، گزارشی از مدت مسئولیت خود ارائه داد.
محمد میری رئیس اداره پژوهش و کارآفرینی پیام نور هرمزگان نیز در ادامه با تقدیر از خدمات رئیس سابق مرکز کیش، اظهار داشت: در زمان مدیریت آقای عبادی شاهد دستاوردهای خوبی در مرکز کیش بود‌ایم.
وی همچنین با قرائت لوح تقدیر ارسالی از سوی رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان، خطاب به"عبادی تبریزی" و حکم انتصاب رئیس جدید برای روسای این مرکز پیام نور آرزوی موفقیت کرد.
محمدحسین حیدریان عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور مرکز بین‌المللی کیش است که طی حکمی از سوی دکتر منصور فرخی، سرپرست دانشگاه پیام نور هرمزگان به سمت مسئول امور جاری این مرکز، منصوب شده است.
فرخی، پس از قبول استعفای علیرضا عبادی‌تبریزی که گفته می‌شود طرح سربازی خویش را در خدمت آموزش عالی با راه‌اندازی و مدیریت مرکز بین‌المللی کیش به اتمام رسانده است، محمدحسین حیدریان را به این سمت منصوب کرده است.
حیدریان، عضو هیئت علمی این مرکز و دارای مدرک دکتری ادبیات فارسی از دانشگاه علامه طباطبایی تهران است.
دانشگاه بین‌المللی مرکز کیش در سال 86 با چهار رشته تحصیلی با عنوان واحد کیش راه‌اندازی شد و هم اکنون با اخذ مجوز پذیرش دانشجوی بین‌الملل و تبدیل شدن به مرکز، دارای 15 رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی و هفت رشته در مقطع کارشناسی ارشد با 500 دانشجو و دارای امکاناتی از قبیل زمین سه هکتاری، ساختمان آموزشی شامل سه طبقه با مساحت هزار و 200 متر مربع و مهمانسرا است.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول