اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان:

افزایش 50 درصدی طرح‌های پژوهشی پیام نور استان اصفهان

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان از افزایش 50 درصدی تصویب طرح‌های پژوهشی طی شش ماه اول سال جاری نسبت به ‌مدت مشابه آن در سال گذشته خبر داد.

افزایش 50 درصدی طرح‌های پژوهشی پیام نور استان اصفهان
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، محمد فضیلتی ظهر امروز در جمع رؤسای دانشگاه‌های پیام نور استان اصفهان افزایش طرح‌های پژوهشی این دانشگاه را در قالب گرانت و نیازهای محلی ذکر کرد و اظهار داشت: افزایش صد درصدی در اعطای پاداش مقالات اعضای هیئت علمی از دیگر فعالیت‌های افتخارآمیز این دانشگاه طی این مدت است.
وی در ادامه تصریح کرد: حمایت از انجمن‌های فعال دانشجویی پیام نور و حضور مؤثر در جشنواره ملی حرکت برگزاری جشنواره حرکت استانی با حضور انجمن‌های برگزیده در سطوح مختلف یکی دیگر از اقدامات اخیر این دانشگاه است.
رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان به درخشش این دانشگاه در چهارمین نمایشگاه تخصصی دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و تجهیزات آموزشی نیز اشاره کرد و از تسریع در مراحل پیشرفت ایجاد پژوهشکده فناوری‌های نوین با آماده‌سازی فضای مناسب این دانشگاه توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خبر داد.
فضیلتی در خصوص عملکرد پیام نور استان طی شش ماه گذشته بیان کرد: محور فعالیت‌های فرهنگی این دانشگاه بر ارکان قرآن و عترت، اقامه نماز، مهدویت، حجاب و عفاف نهادینه و تعریف شده است.
به گفته وی شرکت در مسابقات قرآن کریم دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور در استان زنجان و کسب رتبه برتر دانشگاه پیام نور استان اصفهان در بین تمام شرکت کنندگان از دیگر افتخارات این دانشگاه طی شش ماهه اخیر است.
فضیلتی انتخاب پیام نور استان اصفهان در بین تمام واحدهای پیام نور دیگر استان‌های کشور به عنوان غرفه برتر در بخش دانشگاهی نمایشگاه بین‌المللی قرآن در تهران را یادآور شد و گفت: برگزاری جشن‌های دانشجویان جدیدالورود، تشکیل ستاد استقبال مهر و ارائه سخنرانی با موضوعات حجاب اسلامی و نیز چگونگی تحصیل در دانشگاه پیام نور از دیگر اقدامات پیام نور استان اصفهان است که توسط سازمان مرکزی هم مورد تقدیر قرار گرفته است.
وی اضافه کرد: تهیه و توزیع بیش از 20 هزار لوح فشرده با موضوع حجاب و عفاف (در و صدف) ویژه دانشجویان دختر جدیدالورود این استان، تعامل با رسانه، مطبوعات و ارتباط مؤثر با جراید و روزنامه‌های استانی به مناسبت‌های مختلف در انعکاس فعالیت‌های عمرانی، آموزشی، فرهنگی و پژوهشی دانشگاه نیز از دیگر اقدامات دانشگاه پیام نور استان اصفهان است.
فضیلتی بر لزوم افزایش و تقویت کمی و کیفی کار علمی، پژوهشی، اجرای طرح‌های تحقیقاتی، نوشتن مقالات علمی پژوهشی ISI  و ISC در مراکز و واحدهای دانشگاه‌های پیام نور تأکید کرد و گفت: وضعیت این دانشگاه هم‌اکنون از دانشگاه آزاد بهتر است و با افزایش این فعالیت‌ها می‌تواند رتبه خود در این زمینه را نیز ارتقا دهد.
به گفته وی گزارش‌های مالی، فرهنگی، اداری، آموزشی، کمیته انضباطی و سایر واحدها و مراکز پیام نور استان اصفهان نیز باید به صورت ماهانه به استان ارسال شود تا جمع‌بندی شده و نتایج به تهران منعکس شود.
رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان برپایی جلسات پرسش و پاسخ با دانشجویان توسط رؤسا برای بهره‌مندی از نظرات آنها و جلوگیری از نارضایتی دانشجویان را نیز خواستار شد.
فضیلتی همچنین هشدار داد: رؤسای دانشگاه‌های پیام نور استان اصفهان در امر انتخابات نباید هیچگونه حمایت و جانبداری از کاندیدای شخص خاصی داشته باشند و به هیچ وجه نباید از امکانات مرکز هم در این خصوص استفاده کنند.
وی اعلام نیازهای واحدها و مراکز شهرستان‌ها به پیام نور استان اصفهان را در ابتدای هر سال خواستار شد و گفت: دقت بر نحوه تدریس اعضای هیئت علمی و اساتید مدعو در کلاس با نظرسنجی مرتب از دانشجویان می‌تواند با شناسایی افراد ضعیف در زمینه‌های علمی، پژوهشی و یا افراد مشکل‌دار سیاسی، مذهبی و اخلاقی در برطرف کردن مشکلات، تقویت علمی و هدایت عقیدتی دانشجویان بسیار مثمرثمر باشد.
فضیلتی معرفی و شناسایی دانشجویان دارای استعدادهای درخشان و نخبه، مخترعان و راه‌یافتگان به دوره‌های تحصیلات تکمیلی در مراکز و واحدهای شهرستان‌ها را نیز خواستار شد و گفت: واحدهای تازه تأسیس که میزان تعهدات انجام شده هیئت مؤسس خود را تا 15 آبان به استان ارسال نکرده‌اند تا آخر این هفته کل گزارش‌هایشان را به استان ارسال کنند. 
انتهای پیام/آ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول