اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی:

4 هزار طرح اشتغال مددجویان خراسان شمالی اجرا شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: طی امسال 6 هزار طرح اشتغال برای مددجویان و نیازمندان استان پیش‌بینی شده بود که اکنون‌ 4 هزار طرح آن‌ محقق شده است.

4 هزار طرح اشتغال مددجویان خراسان شمالی اجرا شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی، امان‌الله حسین‌پور در نشست شورای اداری مدیران کمیته امداد استان اظهار کرد: مابقی طرح‌های اشتغال مددجویان این نهاد تا پایان سال توسط جوانان اجرا می‌شود.
وی ایجاد اشتغال و تأمین مسکن خانواده‌های نیازمند را از فعالیت‌های مهم این نهاد دانست و افزود: در طی چند سال گذشته  تعداد 7 هزار طرح اشتغال توسط مددجویان و نیازمندان این نهاد اجرا شده است.
حسین‌پور در ارتباط با مسکن خانواده های زیرپوشش کمیته امداد گفت: طی امسال عملیات اجرایی 3 هزار واحد مسکونی مددجویی آغاز شد که تا کنون‌ هزار واحد شهری آن به بهره‌برداری رسیده است.
مشاور سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) در شرق کشور نیز در این نشست گفت: ایجاد تحول و کار آمد بودن افراد در نهاد  مقدسی همچون کمیته امداد دو شاخصه مهم در ارائه خدمات بهتر به محرومان می‌شود.
حسن قاسمی در نشست شورای اداری مدیران کمیته امداد استان اظهار کرد: برای کارآمد شدن باید خود را متحول کنیم تا  بتوانیم خدمات را بهتر و به نحو مطلوب به محرومان ارائه دهیم.
وی شرط استمرار کار آمدی را در به روز بودن افراد در امور اداری دانست و تصریح کرد: در این امر باید  اطلاعات خود را از طریق رسانه‌ها، گفتمان‌ها و آموزش‌ها  ارتقا داد تا با به روز بودن اطلاعات بتوان کارها را به نحو احسن انجام داد. 
قاسمی بهره‌وری را از دیگر شاخصه‌های کار‌آمدی در مدیریت سازمانی دانست و اظهار کرد: افراد برای موفقیت در کارها باید از کمترین امکانات بیشترین بهره‌وری را داشته باشند.
وی همچنین به تحول و دگرگونی در پیشبرد  فعالیت‌های کمیته امداد  اشاره کرد و گفت: مدیران یک سازمان برای ایجاد تحول و دگرگونی باید روحیه انعطاف‌پذیری را در خود تقویت کنند زیرا که انعطاف‌پذیری از شاخصه‌هایی است که در پیشرفت و موفقیت کارها نقش بسزایی دارد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول