اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌اجازه نمی‌دهیم کمترین لطمه‌ای به توسعه استان وارد شود

خط و نشان استاندار آذربایجان شرقی برای ‌کارشکنان ایجاد اشتغال

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان شرقی گفت: هرکس در مسیر اشتغال جوانان استان کارشکنی کند متعلق به این دولت نیست و ما تکلیف او را مشخص خواهیم کرد.

خط و نشان استاندار آذربایجان شرقی برای ‌کارشکنان ایجاد اشتغال
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، احمد علیرضابیگی در جمع اهالی محله خطیب تبریز، با بیان این که اجازه نمی‌دهیم کمترین لطمه‌ای به توسعه استان وارد شود، اظهار کرد: سرتاسر کشور به ویژه استان آذربایجان شرقی با قدرت در مسیر توسعه اشتغال و سرمایه‌گذاری حرکت می‌کند و موفقیت‌های خوبی نیز در این راستا به دست آمده است.
وی با انتقاد از تضعیف دولت در موضوع اشتغال خاطرنشان کرد: تمرکز دولت در سال‌جاری ایجاد 2.5 میلیون فرصت شغلی جدید است با این حال برخی‌ها تلاش می‌کنند تا موفقیت دولت در طرح مسکن مهر در موضوع اشتغال تکرار نشود.
بیگی با اشاره به افتتاح واحدهای صنعتی در استان اظهار داشت: با وجود تبلیغات منفی دشمنان مبنی بر وجود ناامنی در کشور، سرمایه‌گذاری در زمینه‌های مختلف به ویژه از سوی سرمایه‌گذاران خارجی توسعه یافته و این نشانه ثبات و امنیت کشور است.

اقبال مردم به دولت احمدی‌نژاد به خاطر انزجار از اشرافیت بود
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به انجام 96 سفر استانی هیئت دولت گفت: دکتر احمدی‌نژاد به عنوان رئیس دولت به نوعی رفتار کرده است که اگر مسئولی برای خود شأنی غیر از خدمت‌گزاری مردم قائل باشد مورد قبول مردم نخواهد بود.
بیگی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر پایبندی دولت به شعارهای خود افزود: انزجار مردم از اشرافیت موجب اقبال آنها به دولت احمدی‌نژاد شد و روی کار آمدن دولت‌های نهم و دهم به جهت عملکرد گذشتگان بود.
وی ادامه داد: اشرافیت، آفت دولت‌های گذشته بود و این موضوع موجب غفلت از خواسته‌های مردم شده بود.
بیگی افزود: وجود تشریفات زاید در این دولت‌ها، فاصله عمیقی بین مردم و دولت ایجاد کرده بود تا جایی که یک وزیر به خود اجازه می‌داد مردم را لشکر قابلمه به دست توصیف کند.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول