اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمانشاه خبر داد:

جدیت شورای برنامه‌ریزی کرمانشاه در احیای طاق‌بستان

خبرگزاری فارس: معاون استاندار کرمانشاه گفت: شورای برنامه‌ریزی استان کرمانشاه بر احیای محوطه تاریخی و گردشگری طاق بستان مصمم است.

جدیت شورای برنامه‌ریزی کرمانشاه در احیای طاق‌بستان
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کرمانشاه، عبدالمجید واحدی در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان کرمانشاه اظهار کرد: شورای برنامه‌ریزی و مدیریت ارشد استان مصمم به تعیین تکلیف محوطه تاریخی طاق بستان است و همکاری دستگاه‌های حاکمیتی، امنیتی، انتظامی و قضایی استان با شورای اسلامی شهر و شهرداری کرمانشاه برای رفع مشکلات قدیمی و چندین ساله محوطه باستانی طاق بستان ضرورتی انکار ناپذیر است.
سید حجت‌الله موسوی اجاق، رئیس شورای شهر کرمانشاه در این جلسه گزارش مبسوطی از مشکلات موجود و مبتلابه محدوده طاق بستان ارائه کرد و گفت: مشکلات طاق بستان مسئله جدیدی نیست بلکه نتیجه سال‌ها سهل‌انگاری و مماشات مسئولان مرتبط است که انواع و اقسام ساخت و سازهای قانونی و غیر قانونی در محوطه تاریخی طاق بستان را تماشاچی بوده‌اند به طوری که متجاوزان به املاک دولتی به جای ترس از تخلف، خودشان را ذی‌حق می‌پندارند.
در پایان این جلسه مقرر شد گزارش کامل‌تری از وضعیت موجود محوطه گردشگری طاق بستان شامل اسامی غرفه داران متخلف، سوابق برخوردهای قانونی با متخلفان و پیشنهادهای مفید توسط دستگاه‌های مرتبط در نخستین جلسه شورای برنامه‌ریزی استان ارائه شود تا در صورت نیاز تصمیمات اعضای شورای تامین استان کرمانشاه به صورت قطعی اجرایی شوند و در آینده نزدیک شاهد احیای دوباره زیبایی‌های محوطه تاریخی و توریستی طاق بستان باشیم.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول