اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ایجرود اعلام کرد:

تبدیل منطقه گردشگری سد گلابر به منطقه نمونه کشوری

خبرگزاری فارس: فرماندار ایجرود گفت: با تکمیل طرح‌های گردشگری سد گلابر از جمله تله‌کابین‌، ورزش‌های آبی و چند هتل مجهز این منطقه به یک منطقه نمونه استانی و کشوری تبدیل می‌شود.

تبدیل منطقه گردشگری سد گلابر به منطقه نمونه کشوری
باقر اکبرپور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: ایجرود از نظر موقعیت خاصی جغرافیایی و ظرفیت‌های ویژه در آینده نه چندان دور به یکی از ‌قطب‌های صنعتی‌، گردشگری و کشاورزی تابستان زنجان تبدیل می‌شود.
وی ادامه داد‌: 70 درصد اشتغال ایجرود در بخش کشاورزی است که امیدواریم با بهره‌برداری از شبکه آبیاری و زه‌کشی سد گلابر سیمای کشاورزی و اقتصادی بخش مرکزی شهرستان ایجرود شکوفا شود‌.
فرماندار ایجرود یادآور شد: علاوه بر سد گلابر سد بلوبین نیز در حال حاضر در بخش حلب شهرستان ایجرود در حال احداث است‌.
وی به طرح‌های پتروشیمی‌، سیمان‌، فولاد و واحد تولید کنسانتره روی در این شهرستان اشاره کرد و افزود‌: این طرح‌ها از مهم‌ترین و بزرگترین طرح‌های صنعتی استان محسوب می‌شود که با بهره‌برداری کامل از آنها ایجرود به یکی از قطب‌های صنعتی استان زنجان تبدیل می‌شود.
اکبرپور با اشاره به موقعیت عالی سد گلابر اظهار داشت‌: با تکمیل طرح‌های گردشگری این طرح‌، از جمله تله‌کابین‌، ورزش‌های آبی و چند هتل مجهز این منطقه به یک منطقه نمونه استانی و کشوری تبدیل می‌شود.
 وی در بخش دیگری از سخنان خود از نصب ضریح مطهر امامزاده داوود (ع) روستای شیوه این شهرستان خبر داد و افزود: برای تجدید بنای این امامزاده با زیربنای 300 متر مربع 750 میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده است‌.
فرماندار ایجرود با تقدیر از مسئولان در بازسازی بقاع متبرکه گفت‌: امامزاده‌ها به عنوان قطب فرهنگی کشور موثر هستند.
وی تصریح کرد‌: تلاش مسئولان باید در راستای سوق دادن جوانان به سمت این مراکز مذهبی باشد‌.
اکبرپور با اشاره به اینکه تلاش دشمن در راستای منحرف کردن جوانان است، افزود‌: مسئولان فرهنگی باید تلاش کنند، تا با اجرای برنامه‌های جذاب و آموزنده در این مراکز توجه این قشر را به امامزاده‌ها معطوف کنند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول