اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون میراث فر هنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس:

گردشگری فارس به حاشیه رفته است

خبرگزاری فارس: معاون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس گفت: به دلیل مسائل و مشکلات فراروی صنعت گردشگری، استان فارس که در این حوزه رتبه نخست کشوری را دارا بود به حاشیه برده شده است.

گردشگری فارس به حاشیه رفته است
مهران سوخکیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: با تصویب طرح جامع گردشگری شاهد افزایش بهره‌وری منابع انسانی در حوزه گردشگری در این استان می‌شویم.
وی افزود: با پیش‌بینی جذب اعتبار در حوزه آموزش و بازآموزی در بخش خصوصی شاهد افزایش راندمان خدمات رسانی در حوزه صنعت گردشگری هستیم.
این مسئول تصریح کرد: افزایش سهم ورود گردشگر به کشور به ویژه استان فارس نیاز به تعامل و همکاری در حوزه سیاستگذاری در صنعت گردشگری دارد.
معاون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس اضافه کرد: تقاضای نیاز مشتری جزو ارکان اصلی حوزه خدمات رسانی به صنعت گردشگری در این استان است.
وی با اشاره به اینکه دست‌اندرکاران حوزه گردشگری بازوان سازمان میراث فرهنگی هستند، اضافه کرد: مدیران و دست اندرکاران حوزه گردشگری ملزم به ارائه خدمات به صنعت گردشگری هستند.
سوخکیان ابراز داشت: رسالت اصلی جامعه گردشگری توجه ویژه به آموزش و نحوه برخورد صحیح با گردشگران داخلی و خارجی است.
معاون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس خاطرنشان کرد: به دلیل مسائل و مشکلات فراروی صنعت گردشگری، استان فارس که در این حوزه رتبه نخست کشوری را دارا بود به حاشیه برده شده است.
وی از مدیران و مسئولان این استان خواست که با ارائه تسهیلات و توجه به صنعت گردشگری به نحوی حمایت کنند تا شاهد افزایش راندمان کمی و کیفی در این صنعت باشیم.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول