اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار گلمکان مطرح کرد؛

ضرورت توجه به توانمندی‌های موجود در برنامه‌ریزی گردشگری

خبرگزاری فارس: شهردار گلمکان گفت: در هرگونه برنامه‌ریزی و مطالعه گردشگری این شهر باید به توانمندی‌های موجود در ارائه خدمات به صورت مستقیم و غیرمستقیم توجه شود.

ضرورت توجه به توانمندی‌های موجود در برنامه‌ریزی گردشگری
مهدی حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چناران اظهار داشت: شهرداری‌ها و ساکنان شهر با توانمندی‌ها و خدماتی که در عرصه صنایع دستی و ایجاد موزه‌های مردم‌شناسی و سایر امکانات طبیعی در یک شهر به شهروندان و گردشگران ارائه می‌دهند موجب پیشرفت و توسعه منطقه می‌شوند. 
وی افزود: خدماتی مانند هتل و اماکن اقامتی و تجهیزات رفاهی در محیط‌هایی مانند گلمکان با طبیعت بکر با سرمایه‌گذاری در زیر‌ساخت‌های ورزشی، اقامتی، تفریحی، تحصیلی و مذهبی سبب ورود سرمایه‌گذاران قوی می‌شود.
شهردار گلمکان ادامه داد: برای توسعه پایدار شهری و حفظ محیط‌ زیست پایدار، ایجاد محیط‌های رفاهی از الزامات یک نقطه شهری دارای تمدن بالاست.
وی بیان داشت: در هرگونه برنامه‌ریزی و مطالعه گردشگری شهر گلمکان باید به توانمندی‌های جامعه در ارائه خدمات به صورت مستقیم و غیرمستقیم توجه شود و مردم در حفظ منابع طبیعی تلاش کنند.
حیدری اظهار داشت: گردشگران در گلمکان در راستای درک گردشگری و بهره‌برداری از این نعمت بزرگ و امکانات و جاذبه‌های آن لازم است ضمن رعایت اخلاق و عرف منطقه از نظر اجتماعی، فرهنگی و مذهبی به نقش و بازخورد ورودشان به طبیعت توجه داشته باشند.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول