اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش شیرگاه:

نگرش‌ خانواده‌ها و مدارس باید دین محورانه باشد

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش منطقه شیرگاه با اشاره به نقش مهم خانواده و نظام آموزشی در تربیت فرزندان گفت: نگرش‌های خانواده‌ها و مدارس باید دین محورانه باشد.

نگرش‌ خانواده‌ها و مدارس باید دین محورانه باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، نامدار عموزاده ظهر امروز در جلسه مدیران مقاطع تحصیلی شیرگاه با بیان اینکه خانواده دارای سه وجه پدر، مادر و فرزندان است، اظهار داشت: این سه وجه با نقش‌های مختلفی خانواده را شکل می‌دهند.
وی گفت: مدیریت حاکمانه، بی‌تفاوت و متعادل از جنبه‌های مدیریت در خانواده‌ها محسوب می‌شود.
عموزاده ابراز داشت: در مدیریت حاکمانه به دلیل برتری جنبه ترس بر سایر ویژگی‌ها شاهد افزایش روحیه دروغگویی هستیم و در مدیریت هرج و مرج بی‌مبالاتی را در  فرزندان مشاهده می‌کنیم.
وی مدیریت متعادل و معتدل را بهترین نوع مدیریت در خانواده‌ها توصیف کرد و گفت: در این نوع از خانواده‌ها، رفتارها و وظایف تعریف شده است و نظام آموزشی نیز برای انتقال مفاهیم ارزشی خود به تربیت‌شدگان این نوع مدیریت با مشکلی روبرو نمی‌شود.
مدیر آموزش و پرورش منطقه شیرگاه با بیان اینکه فرزندان ما با انواع فرهنگ‌ها و رفتارها در تماس هستند، خاطر نشان کرد: شرایط و ویژگی‌های زندگی امروزی، مدل تربیتی خانواده‌ها را تغییر داده است.
وی به تغییرات انجام شده در روابط فرزندان و والدین اشاره کرد و گفت: فرزندان ما از منابع مختلف کسب اطلاعات می‌کنند، تکنولوژی‌ها و ابزار جدید اطلاع رسانی، روابط بین والدین و فرزندان را دستخوش تغییرات کرده است.
وی خواستار استفاده مدیران از فناوری‌های نوین و استفاده از آموزه‌های دینی برای مدیریت شد و ابراز داشت: نگرش‌های خانواده‌ها و مدارس باید دین محورانه باشد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول