اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی خبر داد:

تربیت 500 مربی قرآنی در استان مرکزی

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی از تربیت 500 مربی در سطوح مختلف قرآنی در استان خبر داد.

تربیت 500 مربی قرآنی در استان مرکزی
حجت‌الاسلام والمسلمین نعمت‌الله سرلکیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: تربیت مربیان قرآنی نقش موثری در ارائه آموزش‌های قرآنی به علاقه‌مندان دارد که برای ارتقای تعداد مربیان قرآنی برنامه‌ریزی‌ها خوبی در دستور کار قرار گرفته است.
وی تصریح کرد: در حال حاضر 40 موسسه قرآنی و 131 خانه قرآن در روستاها تشکیل شده است که در نیمه نخست امسال یک هزار کلاس قرآن در این مراکز برگزار شده است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: در این مدت بیش از 16 هزار نفر در این کلاس‌ها شرکت کرده و زیر پوشش آموزش‌های قرآنی در سطوح مختلف روخوانی، روانخوانی، تجوید، صوت و لحن و... قرار گرفته‌اند.
سرلکیان اجرای طرح نهضت قرآن‌آموزی و ترویج قرآن را یکی از اصلی‌ترین وظایف تبلیغات اسلامی عنوان ‌و بیان کرد: ترویج فرهنگ قرآن در جامعه اسلامی از ضروریات است که در این راستا برنامه‌ریزان رسالت سنگینی برعهده دارند.
وی تاکید کرد: در طول سال برنامه‌های مختلف قرآنی توسط اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود که مورد استقبال شهروندان قرار می‌گیرد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یکی از راه‌های انس با قرآن کریم را توجه به فراگیری قرآن از دوران کودکی دانست و اظهار کرد: والدین باید از کودکی فرزندان خود را به خواندن قرآن عادت دهند تا زمینه انس هر چه بیشتر آنها را با قرآن فراهم شود.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول