اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره حقوقی کمیته امداد خراسان شمالی مطرح کرد:

ارائه مشاوره حقوقی به 1400 مددجوی خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره حقوقی، املاک و امور نمایندگان کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: از ابتدای سال تاکنون هزار و 394 مددجو و نیازمند توسط این نهاد در راستای رفع مشکلات حقوقی مورد مشاوره حقوقی قرار گرفتند.

ارائه مشاوره حقوقی به 1400 مددجوی خراسان شمالی
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی، علی پاسبان اظهار داشت: از مجموع مشاوره شدگان هزار و 368 نفر مددجو و 26 نفر نیز از نیازمندان غیر زیر پوشش استان بوده‌اند.
وی مشکلات حقوقی این مددجویان را در زمینه دعاوی حقوقی، کیفری و مشکلات خانوادگی عنوان کرد و افزود: ارائه خدمات حقوقی به این مددجویان به صورت رایگان انجام می‌شود.
پاسبان تصریح کرد: 25 مورد از پرونده‌هایی که دارای مشکلات خانوادگی و دعاوی حقوقی بودند با راهنمایی، مشاوره و حمایت‌های واحد حقوقی کمیته امداد به صلح و سازش منجر شد.
وی با بیان اینکه 84 مورد از پرونده‌های حقوقی مددجویانی که به دلایل برخی از مشکلات به طول می‌انجامید، طی امسال رای آن صادر شد، گفت: هفت مورد از محکومان استان نیز که به دلایل جرایم غیر عمد در زندان محبوس بودند طی امسال توسط تسهیلات کمیته امداد به آغوش خانواده بازگشتند.  
رئیس اداره حقوقی، املاک و امور نمایندگان کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی یادآور شد: این نهاد اعتباری بالغ بر 274 میلیون ریال تسهیلات برای آزادی این زندانیان پرداخت کرد.
وی تصریح کرد: طی امسال همچنین شش مورد از پرونده‌ها، موجب جلب رضایت اولیای دم، 85  مورد تنظیم دادخواست، 18مورد تنظیم اظهار نامه رسمی، 32 مورد تنظیم لایحه دفاعیه، 86 مورد شرکت در جلسات دادرسی و 27 پرونده نیز منجر به اجرای احکام شد.
پاسبان خاطرنشان کرد: امید است با تلاش و ارائه راهکارهای مسئولان و امدادگران بتوانیم تا حد امکان آسیب‌های اجتماعی و خانوادگی مددجویان و نیازمندان را کاهش دهیم.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول