اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در یک ماه گذشته صورت گرفت؛

ارائه 457 مورد مشاوره در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: 457 مورد مشاوره در آبان ‌ماه سال جاری در زمینه‌های مختلف به شهروندان در آذربایجان غربی ارائه شد.

ارائه 457 مورد مشاوره در آذربایجان غربی
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علی جدیدی پیش از ظهر امروز در نشست خبری که در سالن جلسات معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی تشکیل شد، اظهار داشت: تعداد 261 مورد مشاوره غیر حضوری و حضوری خانواده، 86 مورد مشاوره انتظامی، 50 مورد مددکاری اجتماعی، 60 مورد روان‌سنجی در این مدت به مراجعه‌کنندگان ارائه شده است.
جدیدی در ادامه به عملکرد دفاتر مددکاری کلانتری‌ها اشاره کرد و افزود: 242 مورد رسیدگی به دعاوی پرونده خانوادگی، 86 مورد دعاوی حقوقی، 121 مورد نزاع و درگیری، 161 فقره سایر موارد و 610 مورد رسیدگی به پرونده از عملکرد این دفاتر در کلانتری‌های سطح استان در آبان‌ماه سال جاری بوده است.
وی تصریح کرد: در این بازه زمانی 119 مورد اختلاف خانوادگی، 57 مورد حقوقی، 92 مورد نزاع و درگیری، 47 فقره سایر موارد و در حالت کلی 315 مورد مصالحه انجام شده و این پرونده‌ها ختم به خیر شده‌اند.
رئیس اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: مرکز مشاوره و مددکاری معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی آماده ارائه خدمات مشاوره‌ای رایگان در زمینه‌های اجتماعی، حقوقی و روانشناسی به مردم  است که در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 2182920 تماس گرفته و مشاوره لازم در تمام این زمینه‌ها دریافت کنند.
وی به شناسایی محل نگهداری اقلام سرقتی در بوکان اشاره کرد و گفت: خبری مبنی بر دپو و نگهداری اقلام مسروقه و عتیقه در منزل فردی در یکی از روستاهای اطراف شهرستان بوکان به فرماندهی انتظامی ارجاع شد به دنبال آن رسیدگی به موضوع در  دستور کار فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران مجرب بوکان پس از انجام تحقیقات گسترده محل مذکور را مورد شناسایی قرار داده و در یک اقدام غافلگیرانه مورد بازرسی قرار دادند که در بازرسی از منزل متهم، یک جلد قرآن قدیمی و تعدادی اقلام عتیقه شامل گلدان، پیاله، شمعدان، چنگال، قاشق طلایی و مسی، لوح فلزی قابدار، گلابدان، تندیس سنگی کوچک و سینی کشف و ضبط شد.
جدیدی تصریح کرد: یک قبضه اسلحه شکاری و اقلام مسروقه دیگر از جمله یک دستگاه موتور مولد برق، یک دستگاه موتور ویبره بتن‌ریزی، پنج دستگاه دینام و یک دستگاه جرثقیل دستی از دیگر کشفیات این عملیات بوده است.
وی با اشاره به اینکه متهم به علت متواری شدن فعلا دستگیر نشده است، ادامه داد: تلاش در جهت دستگیری متهم و شناسایی سایر همدستان وی ادامه دارد.
 انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول