اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرمانده انتظامی مازندران:

8 هزار مازندرانی از پلیس خدمات مشاوره‌ای دریافت کردند

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی فرمانده انتظامی مازندران گفت: به 8 هزار مازندرانی خدمات مشاوره‌ای و مددکاری توسط پلیس اجتماعی مازندران ارائه شد.

8 هزار مازندرانی از پلیس خدمات مشاوره‌ای دریافت کردند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی پلیس اجتماعی مازندران، حمید رضا اسلامی اظهار داشت: خانواده به عنوان نخستین پایگاه آموزش و پرورش و از اساسی‌ترین عوامل در تشکیل شخصیت کودک ‏است.
وی تصریح کرد: بدون تردید هرگونه نارسایی و نقص در ساخت خانواده می‌تواند از همان طفولیت در رشد و ‏پرورش کودک تأثیر نامطلوبی داشته باشد.‏
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران خاطرنشان کرد: با وجود تمایل جوانان در دوران نوجوانی به رهایی از قیود و محدودیت‌های زندگی، به عنوان روابط مطلوب و همبستگی‌های خانوادگی، اثرات مخربی به ویژه در سنین 12 و 13 سالگی روی نوجوانان بر جای می‌گذارد.
وی با اشاره به برخی نابسامانی‌ها در خانواده‌هایی که پدر و مادر خانه بر اثر اعتیاد و یا طلاق و عوامل دیگر بروز می‌کند، افزود: فرار از مدرسه، دروغگویی، دزدی و دیگر رفتارهای بزهکارانه از جمله عوارض این نابسامانی‌ها است.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران در ادامه با اشاره به مراجعه بیش از 8 هزار نفر به مراکز مشاوره و مددکاری کلانتری‌ها و مرکز مشاوره آرامش معاونت اجتماعی استان از مصالحه 65درصدی پرونده‌های ارجاعی به این مراکز خبر داد.
اسلامی افزود: در همین ارتباط به بیش از 3 هزار شهروند در هشت ماه گذشته خدمات مشاوره‌ای اعم از مشاوره روانشناختی، انتظامی، مددکاری و روان‌سنجی از سوی مرکز مشاوره آرامش معاونت اجتماعی ارائه شد.
وی در ادامه به برگزاری نشست علمی و تخصصی با موضوع بررسی آسیب‌های اجتماعی و راهکارهای مقابله با آن نیز با حضور فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر اشاره کرد و یادآور شد: دانشجویان و قشر علمی کشور نقش بسزایی در پیشرفت جامعه دارند.
اسلامی در پایان اذعان داشت: برای نیل به پیشرفت باید همه سازمان‌ها و ارگان‌ها تعامل و همکاری متقابل داشته باشند.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول