اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قم:

مراکز مشاوره در بوستان‌های قم راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار قم از راه‌اندازی و احداث مراکز مشاوره در بوستان‌های سطح شهر قم با همکاری سازمان بهزیستی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

مراکز مشاوره در بوستان‌های قم راه‌اندازی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد دلبری در دیدار مدیرکل سازمان بهزیستی استان قم و برخی از مدیران این سازمان ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌ برای خدمت‌رسانی به افراد نیازمند گفت: امروز نزد خداوند هیچ پاداشی بالاتر از رسیدگی به این عزیزان نیست و همه مردم و بالاخص مسئولین باید توجه ویژه و خاصی به این قشر از جامعه داشته باشند.
وی با بیان اینکه خدمات سازمان بهزیستی بسیار گسترده بوده و خوشبختانه خدمات خوبی را ارائه کرده است، افزود: تنها حمایت دولت کافی نیست و مردم نیز باید با این سازمان مشارکت و همکاری بیشتری داشته باشند. فعالیت‌های این سازمان خیر خواهانه و عام المنفعه است و باید از این سازمان حمایت جدی صورت گیرد.
شهردار قم تصریح کرد: سازمان بهزیستی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در راستای ساماندهی به مشکلات و معضلات افراد نیازمند و بی‌بضاعت فعالیت می‌کند.
دلبری با اشاره به اینکه رشد مهاجر پذیری در شهر قم نسبت به دیگر شهرها بالاست، تصریح کرد: عزم جدی برای رفع آسیب‌های اجتماعی در کشور است و تنها وظیفه یک یا دو دستگاه اداری و نظارتی نیست.
شهردار قم با تاکید بر اینکه امکانات تفریحی و ورزشی باید در شهرها گسترش یابد، تصریح کرد: احداث گرمخانه در قم با توجه به زائر پذیر بودن ضرورت دارد که باید با مشارکت و همکاری مسئولین امور شهری و اختصاص بودجه جداگانه راه‌اندازی شود.
مدیرکل بهزیستی استان قم نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی گفت: سازمان بهزیستی در حد توان و امکانات خود از هیچ کوششی در خدمت به این قشر از جامعه کوتاهی نکرده و همواره پیگیر مسائل و مشکلات این عزیزان بوده و خواهد بود.
ابراهیم حاجی مظفری با بیان اینکه خدمت به مددجویان بهزیستی بهترین خدمت به خلق خدا است، افزود: غالب افرادی که در این مراکزند کسانی هستند که خانواده‌های آنها توانایی مالی مناسبی ندارند و دولت باید از آنها حمایت کند.
وی تصریح کرد: قم در بین کلانشهر و مراکز استان‌ها از شرایط ویژه‌ای برخوردار است، 97 درصد جمعیت قم شهرنشین هستند که با توجه به زائرپذیر و مهاجرپذیر بودن شهر قم، ‌آسیب‌های اجتماعی نیز افزایش می‌یابد.
حاجی‌مظفری خاطرنشان کرد: در شهر قم حدود 26 هزار معلول وجود دارد که نیازمند مساعدت و کمک‌های مردمی هستند.
مدیرکل بهزیستی استان قم با بیان اینکه 70 درصد از متکدیان شهر قم غیربومی هستند، افزود: سازمان بهزیستی با وجود کمبود بودجه و اعتبارات و تنها با حمایت چند دستگاه اداری، ‌مشکلات مربوط به مددجویان را پیگیری و اجرایی کرده است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول