اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان زنجان خبر داد:

برگزاری طرح مشکات در زنجان با حضور 3 هزار معلم

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان زنجان از برگزاری طرح مشکات با حضور سه هزار معلم در زنجان خبر داد.

برگزاری طرح مشکات در زنجان با حضور 3 هزار معلم
 علیرضا مولایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: دوره آموزشی و کارگاه توجیهی مدیران حلقه صالحین سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان زنجان در آذر ماه سال جاری برگزار شد. 
وی با بیان اینکه این دوره آموزشی با حضور 749 نفر برگزار شد، افزود: دانش‌آموزان و فرهنگیان حضور فعالی در این طرح داشتند. 
مسئول بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان زنجان از اعزام مربیان طرح صالحین به شهر قم خبر داد و گفت: 20 نفر از مربیان طرح صالحین دی ماه سال جاری در این دوره آموزشی شرکت می‌کنند. 
وی برگزاری طرح مشکات را از دیگر برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان زنجان برشمرد و خاطرنشان کرد: این طرح به مباحثی از جمله حجاب و عفاف می‌پردازد. 
مولایی با بیان اینکه این طرح برای همه معلمان زن مرکز استان برگزار می‌شود، افزود: این طرح با حضور اساتید برجسته قم در زنجان برگزار می‌شود. 
وی از حضور سه هزار معلم در این طرح خبر داد و تصریح کرد: مباحث تخصصی حجاب و عفاف در این طرح مورد بررسی قرار می‌گیرد.
مسئول بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان زنجان برگزاری طرح‌های روشن‌گری و بصیرت‌افزایی را از دیگر برنامه‌های استان در سال جاری عنوان کرد و گفت: طرح بصیر ویژه معلمان مرد دی ماه سال جاری در زنجان برگزار می‌شود. 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه 15 هزار فرهنگی در استان زنجان فعالیت می‌کنند، افزود: از این تعداد 9 هزار فرهنگی عضو بسیج هستند. 
مولایی یادآور شد: از 182 هزار دانش‌آموز استان زنجان 110 هزار نفر عضو بسیج دانش‌آموزی هستند که سالانه برنامه‌های مختلفی برای آنان برگزار می‌شود. 
وی کمبود اعتبارات را از مشکلات سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان برشمرد و تصریح کرد: با اختصاص اعتبارات بیشتر برنامه‌های این سازمان برای گروه‌های هدف دانش‌آموزی و فرهنگی به نحو مطلوب‌تری برگزار می‌شود. 
وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری برنامه‌های مهمی در استان از سوی سازمان اجرا شده است، خاطرنشان کرد: برنامه‌های سازمان در اوقات فراغت دانش‌آموزان و فرهنگیان نیز برگزار می‌شود. 
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول