اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تجلیل از برترین‌های پژوهشی آموزش و پرورش البرز

خبرگزاری فارس: همزمان با هفته پژوهش برترین‌های پژوهشی آموزش و پرورش استان البرز تجلیل می‌شوند.

تجلیل از برترین‌های پژوهشی آموزش و پرورش البرز
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز، برترین‌های پژوهشی آموزش و پرورش، شنبه 26 آذر ماه و همزمان با هفته پژوهش با حضور مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان البرز و جمعی از مدیران و مسئولان کشوری و استانی، تجلیل و تقدیر خواهند شد.
در این گزارش آمده است، توجه به اهمیت جایگاه تحقیق و پژوهش در آموزش و پرورش و تاثیر آن در رشد و ترقی جامعه و همچنین گسترش فرهنگ پژوهش و توسعه کمی و کیفی فعالیت‌های پژوهشی از اهداف برگزاری آئین تجلیل از فعالان عرصه پژوهش و تحقیق می‌باشد که به همت اداره آموزش و پرورش استان البرز برگزار خواهد شد.
در این مراسم برترین مقاله‌های پژوهشی و همچنین معلمان پژوهنده استان تقدیر و تجلیل می‌شوند، همچنین برترین پژوهش‌های دانش‌آموزی نیز معرفی و تجلیل خواهند شد.
این مراسم در سالن امام علی(ع) واقع در عظیمیه، میدان مهران، بلوار گلستان، جنب اداره کل آموزش و پرورش استان البرز، ساعت 8:30 صبح شنبه 26 آذر ماه برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول